In de straat in een tent met een heel stel buren Zo kijken we alle wedstrijden van Oranje, dus dat houden we erin. In ieder geval errrrrug spannend
thuis, maar wel in gezelschap van ouders, schoonouders, broer en buren. Vooraf doen we een BBQ, daarna gaan we los!
wij kijken het lekker op de vereniging! super gezellig! heel de kantine is oranje dus we kunnen lekker los vanavond! is aan te lopen! dus lief kan gewoon een biertje doen! helemaal gezellig!!
Bij m'n vader. Alyna blijft daar slapen en we hebben allebei vakantie, dus daarna gaan we vieren of ons verdriet verzuipen.
Helemaal in mijn uppie (nou ja , hoop dat de kids slapen ... wil wel eens niet lukken met deze hitte) thuis, op de bank!
thuis languit op de bank en hopen dat ik vaak omhoog mag springen. misschien komen mn ouders nog langs als ze zin hebben
Hier hetzelfde, maar ik heb bedacht dat ik de eerste helft maar alleen thuis ga kijken. Dan ga ik in de rust naar het plein in 't dorp om daar de 2e helft te kijken Ben ik er toch nog bij en kost het me niet teveel energie enzo.... Veel plezier allemaal en hopen op de wereldtitel!!
Lekker thuis, samen op de bank, met wat chips, rosé (voor mij) en bier (voor man). Kindjes lekker op bed, en verder geen poespas (dus geen oranjevlaggetjes, shirtjes oid. gewoon in ons alledaagse/zondagse kloffie)
haha ik herken het wel, hier al 2 uur voetbal discussie op tv ben alvast de toastjes en de drankjes aan het klaarzetten haha wij kijken gewoon thuis, met als reden dat we dan tenminste zeker weten dat Ons Kleintje lekker doorslaapt en wij de wedstrijd kunnen zien!
Ik zit samen met mijn dochter op de bank, alleen ligt ze te slapen..... Lief is gaan werken en alle buren en vrienden zijn in de stad gaan kijken, dus ik kijk de wedstrijd alleen.
Alleen thuis. Milan wordt steeds wakker van al die vuvuzela's enzo en wil dan alleen maar bij mij hangen (en tietie trinkuh), dus een oppas regelen vind ik zielig nu. Vriendlief zit met z'n vrienden in de kroeg.