wat is dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 11 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik heb geen haaruitval maar telkens als ik wakker word zie ik allemaal kleine dunne, slappe babyhaartjes op mijn kussen van ongeveer 2-6 cm. Ook bij het douchen en kammen zit mijn handen vol met zulke haartjes. Weet iemand wat dit kan zijn? Na mijn bevalling had ik wel een extreme haaruitval wat nu gelukkig voor bij is. Maar het lijkt wel alsof de haartjes die terugkwamen nu weer gaan uitvallen. bij mijn slapen en inhammen blijft het ook nog steeds dun. Ik wordt toch niet echt kaal he :(

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    mmm eerste gedachte was haaruitval na bevalling maar dat heb je al doorstaan... dan heb ik helaas geen idee, miss is er hier een kapster op tforum die je daarbij kan helpen...

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wanneer ben je bevallen dan. Mij werd toen geadviseerd om weer aan de vitaminepillen te gaan.Borstvoeding kan er ook mee te maken hebben.

4. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Vorig jaar juli ben ik bevallen en maar haaruitval begon drie maanden later totdat mijn kind 7/8 maanden was. Ik heb hem drie maanden bv gegeven. Ik dacht dus dat mijn haren weer terugkwamen, maar wat zijn die dunne haartjes nou. wanneer ik met mijn handen door mijn haar wrijf blijven er heel veel kleine babyhaartjes plakken. Ik heb dit nooit meegemaakt en vind het toch wel erg vreemd. Ikzelf dacht misschien ook aan vitaminetekort. Heb daarom gister vitamine b pilletjes gehaald en een ijzerdrankje. Ik ben van plan om ook naar de derma te gaan en hoop dat die vitamines gaan werken.

Deel Deze Pagina