hallo iedereen misscchien kunnen jullie het je nog wel herinneren een hele poos terug heb ik een vraag gesteld over het bluaw worden van de beentjes van mijn dochter ik ben na meerdere malen bij de ha geweest en uiteindelijk toch doorgestuurd naar de kinderarts hier het vervolg... bij de kinderarts aangekomen direct gemeld dat ze blauwe beentjes had iedere keer en blauw om de mond en dat z eheel erg met de beentjess trapt en verschrikkelijke zweet voetjes heeft die zijn dan echt nat niet klammig maar nat mede omdat ze dus om haar mondje iedere keer bluaw werd heeft hij ee naantal onderzoeken gedaan bloed geprikt hartfilmpje gemaakt long fotos en de bloedruk van beide armpje en beentje opgemeten 3 weken later moeste nwe terug komen ze had de bloedruk in haar beentjes lagen dan tin haar armpjes en dit moet precies andersom zjn nu moeten we drie keer achter elkaar naar het zh toe voor haar bloeddruk te meten en gaat de kinderarts i noverleg met een kindercardioloog(dit is iemand voorh et hart) volgende week moeten we weer naar de ka dus ik ben benieuwd i hou jullie o pde hoogte..