Waar kijkt jullie kind naar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bram heeft zo'n Nijntje speelgoed tv, die je moet opdraaien. Hij vindt het helemaal fantastisch! (hoe pedagogisch onverantwoord van mij... dat ding is voor kinderen vanaf 1 jaar :rolleyes: )

Hier dus nog geen echte tv favorieten.

2. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Emma is ook helemaal weg van TV kijken. Wat dat maakt haar nog niet zo uit maar mevrouw draait haar hoofd helemaal om die bewegende beelden en kleurtjes te zien. Dus als ik mijn handen even vrij wil hebben dan zet ik haar al wel eens voor de TV met de teletubbies en tweenies.

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Geen tv voorlopig voor mijn dochter ze vermaakt zich nu nog prima met haar speelgoed, handen en bomen :)

4. Ik had nog niet het idee dat mijn dochtertje echt enthousiast zou worden van de tv aangezien ze zo klein is maar toen we een keer per ongeluk langs de teletubbies zapte begon te gelijk te lachen en druk met der voeten te trappelen.
    Als ze ze nu ziet begint ze gelijk te kraaien!

5. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Ook hier nog geen tv. Ik wil daar zo lang mogelijk mee wachten.
    De afstandsbediening is wel reuze in trek! :)

Groetjes Six

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier ook geen tv.. savonds krijgt ze misschien een stukje van het journaal mee maar ik zet haar echt niet voor de tv.. dat komt later wel.
    Ook hier is de afstandsbediening ook erg in trek.. :p

7. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik was ook tegen zo vroeg al voor de tv maar ja als ze er echt moeite voor doet om iets te kunnen zien.....

8. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hoe moeten die kleine ukkepukjes moeite doen?
    Hoe weten ze nou wat een tv is?
    Dat leren de ouders hun aan.. doen ze echt zelf niet hoor..

Of begrijp ik jou reactie nou zo verkeerd?

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier komt er al een bigsmile op het gezicht van Joris zodra het beginstukje van Bumba op is! Is nu echt zijn favoriet. Maar meestal kijkt hij de aflevering net wel of net niet af, dan heeft hij weer genoeg van de tv!

10. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    babytv vind mijn zoontje helemaal geweldig (vooral als er kleine stukje homevideo zijn van andere kindjes). Maar al het andere kijkt hij net zo lief mee, ik stel er zelf wel grenzen aan, als ik hem eten geef en de tv staat aan heeft ie geen aandacht voor z'n eten, dat vind ik niet goed.
    Er zijn wel programma's die hij van mij niet zien mag. zoals een medisch programma waarin ze opereren oid, of een geweldadige film. Ik vraag me dan altijd af wat er in dat koppie omgaat als hij zoiets zou zien.
    Wij kiezen er wel heel bewust voor om de tv niet heel belangrijk te laten worden (hopelijk kan ik dat over 6 jaar nogsteeds zeggen,dat dat gelukt is haha)

11. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Dat heb ik hier ook, hij zou zijn nek haast verdraaien om de tv te kunnen zien. :( Daarom zorg ik ervoor dat de tv uit is als hij wakker is. Of dat hij ergens speelt vanwaar hij geen zicht heeft op de tv.

Groetjes Six

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen mag van mij aan het einde van de dag even naar Sesamstraat kijken of een dvdtje van de Teletubbies, maar hij heeft er echt geen geduld voor. Hij kijkt hooguit 1 minuut en dan ziet hij weer iets wat hij veel interessanter vindt, zoals speelgoed of 1 van de poezen. Dus hier wordt nog weinig tv gekeken door mijn kleine man!

13. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Als wij de tv aan hebben en mevrouw ligt in d'r box dan draait ze haar hoofd net zo ver dat ze iets kan zien.
    Ook als ze bij ons zit, met de rug naar de tv dan zorgt ze hoe dan ook dat ze iets kan zien

14. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ja hier ook mijn jongste wringt zich in allerlei bochten om die bewegende beelden en kleurtjes die voorbij komen te zien dus we hebben meestal de tv uit als hij eruit is.

hij kijkt trouwens het allerliefste naar zn grote broer. Als hij huilt en grote broer komt in beeld gaat hij lachen en hij volgt hem overal.

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ruben is helemaal weg van Bumba.
    Dan zit ie in zijn wipstoel helemaal te schaterlachen en op zijn beentjes te slaan.
    Geweldig gezicht!

Deel Deze Pagina