waar kind begeleiding paranormale gave?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Weet iemand waar we terecht kunnen met onze dochter die volgens mij paranormale gave heeft.. Zo wist ze ons te vertellen voordat we het wisten dat opa is overleden en praat ze regelmatig uit het niets met iemand als wij vragen met wie zegt ze bv een papa of Dennis (overleden broer van mijn vriend) ze zegt ook regelmatig hallo opa hoe gaat het?
    En ze wist ook precies te vertellen dat een kindje van het kdv ook ziek was en in het ziekenhuis lag tegelijk met onze zoon terwijl niemand dat nog wist behalve wij.. En zo kan ik nog even door gaan..

Opzich vind ik het niet erg maar ik merk dat ze niet goed in haar vel zit, ze wordt heel snel boos driftig etc (en echt heeeelll extreem) kan zich niet goed uitten en wil s avonds niet meer naar bed ze terroriseert echt de boel.. 's ik heb het idee dat we moeten gaan uitzoeken of het daar aan ligt of dat er een andere oorzaak is..
    Daarom wil ik graag in contact komen met iemand die ervaring heeft met kinderen die mogelijk paranormaal zijn...
    Heeft er iemand tips?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    #2 sjorsje, 14 jan 2013
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
    Jeetje wat lastig als je er zelf geen ervaring mee hebt. Mijn moeder was zelf paranormaal en kon zo goed mijn zusje helpen. Ze heeft toen nog wel een boek gelezen wat haar geholpen heeft van Emed.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Weet niet hoe oud je kindje is maar tot 4 à 5 jaar adviseer ik er weinig aan te doen. Wat praten en meer niet. Heel veel kindjes tot 5 jaar staan open voor het paranormale. Bewust of onbewust. Ook veel kindjes zullen praten over opa, oma en of ander familielid die ze nooit gekent hebben of praten met mensen die jij niet ziet. Sommige zijn er bang van of begrijpen het niet maar het is niks raars en dus totaal normaal. Niet alle kindjes maar wel veel krijgen deze ervaring. Vooral nuchter blijven is mijn tip.

Heeft ze er naar haar 5e nog last van dan kun je overwegen je kindje te leren het te stoppen door een paragnost in te huren. Zij kan je kindje tips en trucs geven om het te stoppen of te ontwikkelen. Echter bij ruim 99 % verdwijnt het 6e zintuig rond 4 à 5 jaar.

4. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Het nichtje(6) van mijn ex had dit ook. Ze wist dingen te vertellen over haar overleden oma die ze niet wist. Wist foto's te vinden van oma die al een poos kwijt waren en ook zag ze mensen. Zat ook niet lekker in der velletje en toen zijn ze naar een paranormale vrouw gegaan. Op aanraden van haar moest ze als ze weer ''iemand'' zag zeggen dat ze met rust gelaten moest worden. En het hielp...Misschien kun je ook een parnanormaal iemand inschakelen?

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
  6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Normaal gesproken zou ik ook zoiets hebben van we kijken het aan.. maar het gedrag wordt gewoon zo erg dat ons hele gezinsleven min of meer beïnvloed wordt door haar en dat lijkt me niet de bedoeling?
    Ik heb zelf ook van die gave gehad in het verleden maar ik heb dat weggestopt en doe er niks meer mee. Maar om haar te helpen vind ik best lastig!
    Bovendien weet ik het niet zeker maar goed de dingen die zij zegt, doet en weet zijn regelmatig gewoon onverklaarbaar...

Juist omdat ze niet zo goed in haar vel zit, ze is anders (zelfs op het KDV) denk ik dat het verstandig is om er wel iets mee te doen voordat ze straks echt onhandelbaar is!

7. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ik denk dat je niet teveel oorzaak-verband moet zoeken.

Het is goed mogelijk dat je dochter paranormaal begaafd is maar dat hoeft niet de oorzaak van haar gedrag te zijn. Praten en/of zien van een overledene is voor haar dan normaal. Ze is nog te klein om te beseffen dat niet iedereen dit kan.

Mijn 3 jaar oude zoon wordt ook snel driftig en kan zich ook niet goed uiten. En dat zie ik bij veel kinderen van die leeftijd. Paranormaal begaafd is hij echter niet.

Wel een peuterpuber :D

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Los van dat je denkt dat ze misschien een gave heeft ( laat ik even in het midden) denk ik dat haar gedrag ook wel heel erg met haar leeftijd te maken heeft.

2 jaar is echt een leeftijd waarop ze juist heel driftig worden en soms echt heel ander gedrag te vertonen.

Ik denk dat je die dingen niet doorelkaar moet halen of perse aan elkaar moet koppelen.

9. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet dat deze vrouw kinderen begeleid heeft met paranormale gaven: Louisa Craye: info@ mediumlouisa.com
    Ik weet niet of ze dit nog steeds doet, ze komt uit Purmerend.

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet waar je woont, maar deze vrouw woont bij Utrecht:
    Spiritueel Begeleider Joke

Zij doet ook dingen met kinderen. Ik vind haar heel goed en geen zweverig type ;).

Deel Deze Pagina