Wie IS of kent een kapster die onderstaand kapsel van mijn haar kan creëren? Ik ben druk aan het kweken qua lengte, maar als het nog te kort is laat ik extensions plaatsen. Zal het wel een goed idee zijn met mijn haartjes? Of zakt het dan te snel uit, heb namelijk best redelijk zwaar en dik haar. Bekijk bijlage 298692 Bekijk bijlage 298693
Bekijk bijlage 298697 Bekijk bijlage 298698 Tweede kapsel vind ik ook mooi, maar aangezien ik geen sluier heb ik wil graag werken met kristallen of minibloemetjes in mijn haar, dan lijkt het me toch mooier op gestoken. Foto is mijn haar nu, let niet op de achterlijke golfjes, ik slaap met een vlecht in hahaha.
Ik ben zelf geen kapster maar mijn zus wel. Ik weet zeker dat dit kapsel geen probleem moet zijn. Mijn zus doet ook bruidskapsels, meestal komt de aanstaande bruid van te voren langs en bespreken ze de mogelijkheden en proberen ze kapsels uit. Dit zit dan bij de prijs in.
Iedere goede kapster kan je haar zo opsteken. Vraag eens rond bij vrienden of zij een goede kapper weten. Er zit er vast wel 1 bij je in de buurt.
Ik werk zelf als briidsstyliste en de 1e foto is een veel gekozen voobeeldfoto haha. Een goede briidsstyliste kan dat zeker weten creëeren. En tijdens een Proefsessie krijg je als het goed is uitgebreid advies.
Waarschijnlijk wel ja, nu weet ik niet of de reguliere kapsalons ook echt haarstyliste's in dienst hebben.
Is ook de eerste google-hit hahaha. En gewoon een onwijs mooi kapsel, ik ben alleen zo bang het uitzakt, of een grote pluizenbol wordt.
kappers hebben vaak een compleet parketje.. proefkapsel plus op de dag... vaak hebben ze bij de kappers ook wel voorbeelden van wat ze hebben gemaakt.. wel een tip... kooop bus haarlak.. nadat ik thuis kwam heb ik zowat complete bus in mijn haar gespoten hahahah
Haha ja haarlak heb ik ook wel nodig denk ik, anders blijft het ECHT niet zitten. Ik wil zo graag gezegd zijn met een makkelijke kop haar, maar helaas.
Je wil echt niet weten wat ze allemaal in je haar spuiten tijdens de grote dag. Het blijft echt wel zitten met al die haarlak en spelden. De enige vraag is of je het de avond (of volgende dag) weer uit je haar krijgt. Maar als je iemand zoekt die vaak bruidskapsels doet, die weten dat het de hele dag moet blijven zitten en doen daar dan ook alles aan.
Heel mooi kapsel, en denk dat het met jouw haar ook wel gaat lukken hoor meis! Ik wou dat ik wat langer haar had..
hier kapster en dat kan prima met jouw haar. idd bus haarlak die jij fijn vind en de kapster zorgt er voor dat het allemaal echt goed blijft zitten. proefkapsel om te kijken hoe het bij jou staat en je weet waar je aan toe bent. dit zou elke allround kapster moeten kunnen(leer je in je opleiding) maar je kan natuurlijk ook even langs verschillende salons(kapsters) gaan en vragen naar ervaring
Met het proefkapsel uitproberen! Ik heb heel erg glij haar en bij mij bleef het ook zitten! Zo had ik het
onze kapster kwam gewoon aan huis sochtends mijn haar doen, daarvoor ben ik een keer geweest om wat proefjes e.d. te doen en hebben we toen meteen geverfd (je wilt niet dag van te voren verven namelijk maar een tijdje van te voren zodat je evt problemen nog kan oplossen hihi) de kapster heeft ook meteen mijn zusje en moeder gedaan, gewoon een prijs hebben we daarvoor afgesproken. Is wel zo relax als het thuis kan en je niet meer over straat hoeft maar meteen je jurk in gehesen kan worden
Ik had zoiets, en had veel minder mooi lang en dik haar dan jij nu, dus dat moet zeker kunnen. Was voor mij gedaan door Monique van coiffure Monique in Alblasserdam (mijn vaste kapper). Ze was 's ochtends aan huis gekomen, maar ik weer eigenlijk niet of ze dat altijd doet, is nl m'n nichtje.
De kapster kwam ook gewoon bij mij thuis! Perfect! via pinterest kan je echt hele mooie kapsels vinden! Wedding Hair Inspirations