Mijn bijna 8 jarige heeft vrijwel geen kleding meer in de kast hangen voor de komende periode. Nu wil ik met haar gaan shoppen morgen alleen heb ik geen idee bij welke winkels ik moet zijn. Laatste paar keer heb ik via de site van de we besteld maar dat was het de laatste keer ook niet helemaal. De h&m valt af. 3 jaar geleden wat gekocht daar, had haar net zo goed een vuilniszak aan kunnen doen Ze is lang en smal (145 cm). Ik ben niet op zoek naar de duurdere merken aangezien het toch niet lang meegaat (vlekken, stuk ed) Wie heeft tips?
Jola ken ik niet. Coolcat bestaat fysiek toch niet meer? C en a staat inderdaad op mijn lijstje.primark kan ik ook nog kijken inderdaad
Wij slagen de laatste tijd super goed bij de we, maar ja je geeft al aan daar niet blij van te worden.
Ohja dat klopt sorry. Name it valt volgensmij ook wat smaller We valt hier ook te breed, broeken vind ik daar wel fijn van.
heb je een takko in de buurt? Daar slaagde wij ook nog al eens. Zeker qua stevigheid en betaalbaarheid. Maar het hang een beetje af vanuit welke regio je komt. Ook omdat je de jola niet kent .
Net op de site van Jola gekeken en dat ziet er leuk uit! Het blijkt ook nog dicht in de buurt te zitten dus ga daar zeker een kijkje nemen morgen!
Takko ede ken ik dan weer wel Op de een of andere manier kom ik daar bijna nooit maar heb er weleens kleding gekocht herinner ik me nu
Toevallig ben ik gister geweest met mijn 10 jarige dochter die eerder mager dan slank is. Wij zijn erg goed geslaagd bij de Hema, H en M en Tuunte. Vooral die laatste valt smal denk ik, want ze heeft er een broek gekocht zonder taille elastiek die perfect past. Terwijl dat bijna nooit werkt bij haar. Overigens ook 1 bij H en M die mooi zit
Tuunte heeft dezelfde merken als Jola. Welke winkel je hebt hangt af van je woonplaats. En ook bij Sengers was dat zo, maar die is failliet volgens mij.
Dochter is geslaagd bij h&m, c&a en de outlet. Bij de We heeft ze een leuk bloesje gehaald. Bij Zara vindt ze ook wel vask leuke dingen, deze zat de laatste keer niet in de stad waar we waren. Het "alles is te wijd bij h&m" herken ik niet zo.
Wibra en Hema? Ik heb ook lange en smalle kinderen en ik kan bij deze winkels altijd wel leuke, passende kleding vinden. En ik shop ook graag bij Jensen, maar die zit volgens mij alleen maar in het noorden.
Wibra, We, Van der Ven (Persival en D-Zine), soms C&A en H&M - in de winkel kun je veel beter inschatten hoe het valt ed (en natuurlijk passen). Maar ik koop best veel duurdere merken online en dan in de uitverkoop.
Hema heeft de laatste seizoenen ineens heel veel leuke jongenskleding, en mooie smalle spijkerbroekjes. Voor dochter slaag ik er niet zo, op een trui van de jongensafdeling na. (En een gevoerde regenjas voor beiden, die hebben ze nu in allerlei kleurtjes, van die soort waarin je nu prima gezien kan worden).
Wij hebben veel z8 maar ook hema. Mijn dochter is ook smal dus we nemen altijd een maatje kleiner. Mijn dochter is 7 jaar en pas 117 cm. Wat een lengte al op die leeftijd. Terstal is ook leuk trouwens.