Waar kleding kopen met schoonmoeder (81 jaar)

Discussion in 'De lounge' started by IngeM, Jun 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Mijn schoonmoeder wil graag nieuwe kleding kopen, zij weet niet zo goed waar ze dat kan doen dus ze heeft mijn hulp gevraagd. Eerlijk gezegd weet ik ook niet zo goed waar ik kleding met haar kan kopen die geschikt is voor een 81 jarige dame. Ze is vrij klein en dun dus op zich kan ze gewone maten aan, maar het moet niet te jeugdig en kort zijn. Het liefste draagt ze jurken/japonnen en ze is niet van de broeken.

Wie weet/kent winkels waar ze kleding verkopen voor senioren? Of kleding die een 81 jarige dame ook nog kan dragen? Liefst in Zuid-Holland, maar ergens in de omringende provincies mag ook!

Hardstikke bedankt!!

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bij vogele vind ik de kleding vooral op oudere gericht! Ze hebben ook leuke dingen voor jongeren hoor maar echt de oma blousjes, jurken en broeken ook!

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

Elja Mode Steenwijk

Is even bij jullie weg, maar echt een exclusieve winkel waar een vrouw van 81 echt goed kan slagen voor kwalitatieve kleding.

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Speksnijder in Bergambacht, heeft een truttig imago maar mijn (redelijk) hippe oma van 82 haalt daar ook haar jurken, rokken, blouses enz. en ze ziet er altijd leuk uit!

Verder Vögele of Léon bijv.

5. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    C&A heeft ook voor elke leeftijd wel wat volgens mij :)

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Kwam ik ook vaak met de oudjes. Zeker voor de jurken zit je daar goed.

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Mijn oma is nogal lastig als het gaat om kleding ;) Maar voor haar slaagt mn moeder nog weleens bij C&A, Miss Etam (soms), Put mode en op de markt in Leerdam. Daar staat een kraam met jurken/japonnen echt voor oudere dames. Ik weet niet hoe hip of juist ouderwets je schoonmoeder is? Op de markt is namelijk echt overduidelijk voor oudere dames, zoals mijn oma het dus het liefste ziet. Bij Miss Etam is het natuurlijk wel jongere mode, dus wellicht lastiger slagen. Succes ermee in ieder geval.

Share This Page