Goede inbouw combimagnetron

Discussion in 'De lounge' started by Beitsche, Jun 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

Nov 12, 2007
    1,068
    1
    38
    Hallo allemaal,

Ik heb geloof ik zojuist onze inbouw combimagnetron gesloopt. Oeps :)

Aangezien onze vorige bewoonster deze al 2e hands heeft gekocht en wij hier ook al weer twee jaar wonen, ben ik bang dat het handiger is om een nieuwe te gaan kopen.

We hebben er nu een van pelgrim en ik kan er niets mee. De magnetronfunctie is prima, maar als ik iets wil bakken, dan lukt dat niet.
    Als iets bijvoorbeeld 10 min op 180 graden moet, dan is het bij mij al na 5 minuten zwart. En als ik hem dan kouder zet, dan wordt het weer niet gaar. Ik kan er dus helemaal niets mee.

Ik zou dus graag een goede combimagnetron willen hebben waar ik ook weer eens fatsoenlijk een ovenschotel in klaar kan maken of cakejes kan gaan bakken.

Nu ben ik op zoek naar ervaringen, zodat ik een goede combimagnetron kan aanschaffen. Wie kan me helpen en adviseren? Wat is een goede combimagnetron?

Alvast bedankt voor de reacties.

2. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Ik had er in mijn vorige keuken 1 van Whirlpool, die was fantastisch! Kon er heerlijke taarten etc. mee bakken en ook de magnetronfunctie was prima. Weet niet meer precies welk type het is alleen...

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb er een van Arag. Echt super werkt hij. Ik ben geen kookwonder :D maar met die mislukt me niks.

4. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

Apr 25, 2012
    911
    335
    63
    Female
    Wij hebben een Bosch. Maar het is meer een oven met magnetron functie. Er zitten ook nog andre functies op maar de oven en magnetron gebruiken wij het meest. Beide werken super.

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben een Neff, geweldig apparaat met gigantisch veel mogelijkheden. Zelfs een stand voor zelfreiniging dus een vieze aangebrande oven is sowieso verleden tijd :D

6. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben een Siemens, die bevalt erg goed. Als magnetron en ook de ovenfuncties zijn goed.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier ook een Whirpool, echt super! Alleen is ie nu naar 10 jaar kapot gegaan:(
    Dus nu maar op zoek naar een nieuwe.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    In onze nieuwe keuken krijgen we straks ook een Siemens. Een ovencombimagnetron, geen magnetroncombioven. Verschil zit er in dat bij de eerste de ovenfuncties beter zijn dan bij de tweede, tenminste, bij Siemens, zo heb ik begrepen. Maar ik ken wel meer mensen die in ieder geval over dat ding van Siemens tevreden zijn.

In ons vorige huis hadden we er eentje van Smeg en die was ook goed, zowel de magnetron- als ovenfunctie. Anders even op kieskeurig.nl kijken.

Share This Page