Ik schaam me dood, ik huil tranen met tuiten omdat ik de ijsthee fles niet open krijg... Vl zit al bijna 2 weken int buitenland dus hij kan niet helpen! Nu dus al bedacht dat ik de fles zo meeneem naar mn werk omdat daar iemand m wel open krijgt :/ zucht
hahahaha hormonen he Ik barstte ook om de gekste dingen in tranen uit. Tijdens het stofzuigen als ik iets omstootte etc. Wacht maar tot de kraamtranen beginnen... pfoeeee Gaat wel over
Heb je geen buurman die je kan helpen? Om die fles nou mee te nemen naar je werk... Maar die hormonen doen rare dingen met je ja!!
Herkenbaar! Op veel momenten voel ik me goed maar soms kan ik ook ineens in tranen uitbarsten! Ik ween snel als ik nieuws kijk enz. Maar soms ook bij echt heel stomme dingen. Een tijdje terug vroeg ik aan mijn man of hij iets uit de diepvriezer wou nemen, hij was toen bezig en zei dat ik dat ook wel kon doen. Hij zei het niet eens kwaad of slechtgezind ofzo, gewoon op een normale toon en ik moest wenen. Achteraf schaamde ik me wel Mja hormonen
Oh erg hé? Hoort er helemaal bij. Ik ging ooit uit mijn plaat omdat de pindakaas op was... Nou maar hopen dat als die fles eindelijk open is dta het je wel smaakt krijg je dat weer.
Hihi, ik ken het. Ik kreeg afgelopen maandag de pot bruine bonen niet open, drama drama. Ik pak altijd een mes en sla een gaatje in de dop, zo gaat de druk eraf en gaat de pot open. Ik weet alleen niet of dat net zo goed werkt met een fles ijsthee
Ik was laatst in zo'n hormonale bui door de deprimerende serie die we keken, dat ik maar Ronald goedemondt (cabaretier) op heb gezet. Het hielp niet echt, na 2 minuten heb ik hem op pauze gezet en een kwartier liggen janken bij m'n man. Dat hielp wel
Hier ook tranen met tuiten... Alleen thuis en net mijn lief geappt dat ik aan hem denk en box en badje zijn gearriveerd... Maar dan dus wel in zijn familie-app... Schaam me dood...
Herkenbaar, ik kreeg een enorme huilbui omdat we een nieuwe kast gaan kopen.... zie op tegen de rommel. 13weken zwanger
Ik had een keer in mijn vorige zwangerschap een hele huilbui omdat mijn Big Mac uit elkaar viel terwijl ik hem at.
Herkenbaar, megahuilbui omdat mijn man de autosleutel terugvond in mijn jaszak terwijl ik daar al in gekeken had......
Hihihihi, ik heb zelf nog geen last van tranen, maar moet wel een klein beetje lachen om de ijsthee! Veel sterkte er mee
drama drama drama! En ik ben van mezelf best een harde, ik ben meer van; de fiks ik wel ff! Soms stapelen de dingen een beetje op, ik dacht nog een pak melk te hebben omdat er nog eentje op het aanrecht stond, dus ik had een kommetje met kellogs en wilde het pak melk openmaken toen ik merkte dat ie al half leeg was en ook niet in de koelkast stond (BROERS!!!!) Ik balen, dan maar gewoon een broodje en 'n glas ijsthee! Maarja, als ik de ijsthee dan ook niet open krijg! Verder gaat het best goed eigenlijk misselijkheid heb ik aardig onder controle, ongeveer geen last meer van gelukkig!