Argh niet leuk dit!

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Al avonden achter elkaar vliegen er hier tot savonds heel laat van die grote helikopters over! Soms wel 5x per avond! Behoorlijk kabaal is het en zelfs ramen sluiten heeft geen zin.
    Het begint nu wel bloed irritant te worden :D Iemand enig idee wat die uitspookt boven Amersfoort en omgeving?? :D

Het gaat om die shinook (dat grote bakbeest met veel geluid :D )

2. mumija

mumija Niet meer actief

Zal wel een oefening zijn denk ik.

3. wachtend

Ja het is nu al 5 avonden op rij en als het donker is vliegen ze zonder verlichting. Ze komen ook echt elke keer terug meerdere keren op een avond.

Man is helemaal gek op dat soort dingen maar die zegt nu wel dat ze moeten stoppen terwijl ik er nu dus door hem op ga letten :D

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb er nog niet specifiek last van gehad. Wel gezien inderdaad. Wij dachten aan een oefening. Is vast snel weer voorbij!

5. wachtend

Het is niet zozeer last maar als je op bed ligt dan hoor je hem de hele tijd over ons huis gaan.
    Ach het zal wel weer los lopen, wonen hier nog niet zo lang dus we stonden wel even te kijken :D

6. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Owwww dat hoorde ik steeds!! Geen iedee waarom ze het doen.

7. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Vervelend he!
    Mijn zusje woont in de USA en daar waren stuntpiloten boven haar stad aan het oefenen. Ze vlogen zo laag dat alle auto alarmen afgingen. Wat een kabaal :$

8. wachtend

Ze zijn best leuk om over te zien vliegen :D pasgeleden hoorde mijn zoon voor het eerst straaljagers, ik heb mijn jochie nog nooit zo hard in mijn armen zien rennen :D
    Ben nu wel erg benieuwd waarom ze over vliegen!

9. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier in Limburg zijn ze ook al weken telkens aan het vliegen.ik denk dat ze meer oefenen.gelukkig is het hier niet elke avond.

10. wachtend

Hier beginnen ze om 19:00 uur zo'n beetje en eindigen ver na middernacht.

11. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Bij ons ook, in Harderwijk. Ik dacht oefeningen ofzo..

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zit er een luchtbasis of militaire basis in de buurt?
    Vaak kan je daar info inwinnen. Wij krijgen altijd bericht als er oefeningen plaats gaan vinden ( met bommen ) en er is een telefoonnummers waar we klachten of schade kunnen melden.

13. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Het was me nog niet opgevallen moet ik zeggen :p

14. wachtend

Ja het is niet dat ik een klacht in wil dienen hoor die mensen moeten ook gewoon hun werk doen ;) maar meer dat het mij ontzettend nieuwsgierig maakt ;)

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hier komen ze ook over het huis idd. Oefeningen van het leger. (Op de Leusderheide zegt mijn man, hij werkt daar vlakbij en hij hoort ze ook steeds schieten enzo.)

16. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Hier vliegen ze de laatste dagen ook veel over (Culemborg). Bij ons inderdaad oefeningen. Ik vind het geweldig, ik hou van dat geluid!

17. wachtend

Ahhh dank je wel het antwoord! Woon inderdaad aan de Leusderheide :D woon hier pas net 5 maanden en had dit nog niet meegemaakt!
    Krijg je als je een stadskind in een dorp plant he ;)

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Haha! :D

19. wachtend

Moet wel zeggen dat ik geniet van de rust en de ruimte hier! Zalig!!!
    Gisteravond hoorden we allemaal koeien loeien we lagen echt in een deuk want ook dat waren we niet gewend. Ach we beleven hier nog eens wat ;)

20. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem

Deel Deze Pagina