... natuurlijk weet je dat nog niet en wil je dat je kind gewoon gezond en gelukkig is, maar wie zit nu niet af en toe te dagdromen over de toekomst van zijn kind. Het zou mij niks verbazen als Lino later Professioneel danser wordt (hij danst de hele, maar dan ook de hele dag en heeft ritme) of het voor zijn hobby gaat doen. Iets met auto's (monteur, racer, liefhebber) Relatiebemiddelaar (hij houdt ervan ruzies op te lossen en mensen vriendjes met elkaar te maken) ------------------------------------------------------------------ Wat zie jij nu al in je kleintje? En waarom?
Onze dochter word piloot. Ik heb zelf een enorme obsessie voor vliegtuigen en mijn vrouw is door mij aangestoken en is nu ook fan van vliegtuigen. We kijken dus regelmatig documentaires over vliegtuigen, in de zomer sta ik met mijn camera op het balkon om de over vliegende vliegtuigen te pakken (met radar erbij zodat ik ze van tevoren zie aankomen) en twee keer zijn we een week naar een hotel direct naast Schiphol geweest, op loopafstand van twee startbanen. De eerste keer was onze dochter 3 maanden en kreeg ze er nog weinig van mee, ze sliep zelfs gewoon door het lawaai heen als we naast de baan stonden. De tweede keer was ze 6 maanden en kreeg ze het heel bewust mee. Ze wilde kijken en zat te lachen en ging helemaal uit haar dak. In onze hotelkamer wilde ze steeds in de vensterbank zitten zodat ze de landende vliegtuigen kon zien en dan had ze echt de grootste pret. En nu kijkt ze rustig drie kwartier lang mee naar een documentaire over vliegtuigen of zit ze bij mij op schoot filmpjes van landende en opstijgende vliegtuigen te kijken op de laptop. Dus ze word later piloot
Zoon wordt (is) uitvinder, beiaard of horlogemaker Dochter prinses, bruid en mama als het aan haar ligt Zoon 2 ach, die wordt later nog liever
Hahaha ik denk dat die van mij sporter word. Hij zat met volle fascinatie naar de olympische spelen te kijken. En bij een medaille uitreiking steeds met z'n handjes de lucht in. Daarbij is het echt een actief mannetje dat klimt en kleutert de hele dag. Hij is ook heel erg geïnteresseerd in hoe dingen werken en sloopt het liefst zij auto's uit elkaar om te kijken hoe het allemaal in elkaar zit. Dus monteur sluit ik ook niet uit. Maar wat hij ook word ik vind t allemaal goed al word hij clown allemaal goed.
Onze dochter word clown. Echt de heeeeele dag haalt ze grapjes uit. Maar eigenlijk moet ze studeren en ons pensioen betalen... Dat worden onze kindjes verplicht over een kaar of 30, denk ik.. Al word ze trouwens vuilnisvrouw.. maakt mij ook niet uit. Als zij er maar gelukkig mee is!
Dierenarts. Ze is gek op dieren. Naar dieren lacht ze altijd en wil ze heeeel voorzichtig voelen. Zo schattig
Onze zoon word heel rijk, zodat hij ons kan onderhouden! nee flauwekul natuurlijk maar ik heb echt werkelijk geen idee eigenlijk...
Oh ik bedacht me net nog iets. Als onze dochter geen piloot word, dan word ze waarschijnlijk tandarts. Zodra ik ga gapen stopt ze namelijk haar hand in mijn mond .
De oudste (5) wil politieagent worden. Hij wil boeven vangen, en dat kan hij echt heel goed,want hij kan al 30 km per uur rennen (zegt ie). En in de auto houd hij ook goed in de gaten of we niet te hard rijden. Maar volgens zijn juf is hij verstrooide professor De jongste wordt vast fotomodel. Niemand heeft een mooiere lach als hij Maar bovenal moeten ze vooral hun eigen weg gaan.
Of je zet het geld voor hun studie in een spaarpotje voor je oude dag hihi. Ik zeg weleens (als mensen opscheppen over hoe slimhunkind is). Ik houd ze liever dom. Studeren is zoo duur.
We zeggen vaak dat.die honkballer word. Meneer is net één, heerlijk rond en klein en heeft de houding van één honkballer. Als die één bal ziet, kruipt hij erop af en bijt erin en gooit hem met zijn tanden weg (rare gewoonte, i know).
Oudste dochter wil, net als mama,stewardess worden bij de KLM hihihi Maar ik denk dat ze iets creatiefs gaat doen.Ze heeft veel gevoel voor kleuren,stoffen en inrichting. Jongste dochter..geen idee wat maar wel in een leidinggevende functie Zoon...piloot? Of buschauffeur...Of F1 coureur? Als er maar een motor in zit. Auto was zo ongeveer zijn eerste woordje Mijn grote wens: dat ze gelukkig worden,waar ze ook voor kiezen..
Een kind van zijn moeder! Eigenwijs, koppig maar dan met een dosis zelfvertrouwen waar je u tegen zegt, zodat niemand hem er ooit onder krijgt en hij een stikgelukkig leven heeft met veel mensen om zich heen die om hem geven en hij weet dat hij 10000% waardevol is. En verder denk ik/hoop ik dat hij heel erg succesvol wordt; maar met wat? Ik heb werkelijk geen idee Tot nu toe is hij erg goed in zijn moeder omhelzen en werkelijk elke minuut van de dag entertaint te worden (want anders gaat hij mopperen/huilen/krijsen) dus ik denk dat hij op zijn minst manager wordt en anderen aan het werk zet ofzo???
Mime clown/struisvogelverzorgster, omdat ze zich achter haar handjes verstopt en dan giechelt. Goh, waar is ze nou gebleven ? Of danseres van lady gaga. Of kno-arts, want onze neuzen zijn altijd interessant om op te drukken.
Mijn oudste dochter wilde toen ze nog wat jonger was een super held worden, nu wilt ze dokter en mama worden. Mijn jongste danst graag, houdt heel erg van muziek en heeft ook n bepaalde voorkeur daarvoor, mss wel n hele beroemde dj .
Manager/leidinggevende. Altijd haar zin door drijven, als ze iets niet wil, doet ze het echt niet. Ze is heel geordend en precies. Ik denk dat ze mensen goed kan aansturen...