Ik vind de pax niet te groot, maar vind het zo'n gedoe om hem zelf samen te moeten stellen, maar ik krijg steeds meer inspiratie door dit topic haha.
Oké jammer! Misschien eens wat Brocante winkels of kringloop winkels bij langs gaan? Deze vonden wij bij een kringloopwinkel, zelf geverfd.
Wij hebben ook voor de 2 oudste kinderen een pax kast. Wij hebben ze van 1.25x2.00. Ik vind het ideale kasten, lekker ruim en de lades vind ik ook super handig.
Ik heb een heel klein babykamertje voor m'n dochter en daar past geen kledingkast in. Ik heb het opgelost door bij de Ikea van die lade vakken (een stoffen ding die je uitvouwt en dan heb je allemaal soort van doosjes) in mn commode te leggen. En een leuk kledingrek van de Ikea waar ik de hangkleertjes aan hang, ziet er erg gezellig uit!!
Pax echt ideaal. Wij hebben voor de oudste een twee deurs. Hang gedeelte met plank erboven en drie lades eronder. Onderste lade gebruik ik voor beddengoed. Tweede lade voor kleding die ik vooruit koop en pyama's. Bovenste lade voor broeken en ondergoed. Shirts en vesten op hangertjes. Op de bovenste plank mooi allerlei dingen die we weinig gebruiken zoals zwemspullen.
Opbergruimte voor het speelgoed klinkt t Heel mooi! Ik heb ook zo'n soort kastje, maar wat kleiner en 2 lades. Heb hem duck egg blue van annie sloan geverfd.
Ben ik eindelijk gemotiveerd om de pax kast samen te gaan stellen, werkt de planner niet op de tablet .