Waar kledingkast voor kinderkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzielief, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzielief

21 dec 2011
    50
    5
    8
    In het hoge noorden
    Ik vind de pax niet te groot, maar vind het zo'n gedoe om hem zelf samen te moeten stellen, maar ik krijg steeds meer inspiratie door dit topic haha.

2. Gizzielief

21 dec 2011
    50
    5
    8
    In het hoge noorden
    Hier in de buurt valt het erg tegen, helaas.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Oké jammer! Misschien eens wat Brocante winkels of kringloop winkels bij langs gaan? Deze vonden wij bij een kringloopwinkel, zelf geverfd.

4. Humava

Humava Niet meer actief

Wij hebben ook voor de 2 oudste kinderen een pax kast. Wij hebben ze van 1.25x2.00. Ik vind het ideale kasten, lekker ruim en de lades vind ik ook super handig.

5. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ik heb een heel klein babykamertje voor m'n dochter en daar past geen kledingkast in. Ik heb het opgelost door bij de Ikea van die lade vakken (een stoffen ding die je uitvouwt en dan heb je allemaal soort van doosjes) in mn commode te leggen. En een leuk kledingrek van de Ikea waar ik de hangkleertjes aan hang, ziet er erg gezellig uit!!

6. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Pax echt ideaal. Wij hebben voor de oudste een twee deurs. Hang gedeelte met plank erboven en drie lades eronder. Onderste lade gebruik ik voor beddengoed. Tweede lade voor kleding die ik vooruit koop en pyama's. Bovenste lade voor broeken en ondergoed. Shirts en vesten op hangertjes.
    Op de bovenste plank mooi allerlei dingen die we weinig gebruiken zoals zwemspullen.

7. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dan heb ik suf gelezen xd. Next topic, show jouw pax kast met foto's.

Gizzielief vindt dit leuk.
  8. Gizzielief

21 dec 2011
    50
    5
    8
    In het hoge noorden
    Opbergruimte voor het speelgoed klinkt t
    Heel mooi! Ik heb ook zo'n soort kastje, maar wat kleiner en 2 lades. Heb hem duck egg blue van annie sloan geverfd.

9. Gizzielief

21 dec 2011
    50
    5
    8
    In het hoge noorden
    Ben ik eindelijk gemotiveerd om de pax kast samen te gaan stellen, werkt de planner niet op de tablet :roflmao:.

Deel Deze Pagina