Bij de zaken van www.hiermode.nl. Je kunt ook even op Kinder- en babykleding van de merken Persival, D-zine, Akmo Works, Unlocked, Bakkaboe en Just Small. Baby- en kinderkleding bij de mode winkels Brouwers Mode, Hier Mode, Jensen, Jola Mode, Sengers Mode, Tuunte Fashion, v.d. Ven Mode, Willemsen Mode e kijken.
Juist, o.a. bij tuunte fashion en hiermode. Let op, erg leuke kleertjes, alleen zijn de maten niet erg betrouwbaar (heb shirts van dit merk die 2 maten groter vallen, maar ook shirts die een maat kleiner vallen). Altijd een shirt of broek ter vergelijking meenemen dus. Overigens heeft dit merk wel erg leuke kleding voor een redelijke prijs. Meisjesvariant is Bakaboe.
Hier verkopen ze het bij Van de Ven mode, maar dat is niet een zaak die op heel veel plaatsen zit, geloof ik. Ik vind het wel een erg leuk en betaalbaar merk.
idd hier te verkrijgen bij tuunte en willemsen mode . erg leuke kleertjes heeft het merk idd en blijft ook mooi in de was ! succes
Inderdaad willemsen mode, maar vind de kwaliteit eerlijk gezegd niet zo denderend. Het is niet duur maar je moet er ook niet teveel van verwachten. Heb al meerdere malen gehad dat applicaties van shirtjes afgaan en broeken waar toch behoorlijk snel een gat in zat. Hier heb ik met andere merken geen last van.