Wij willen graag de Bugaboo cameleon 3 maar zag nu dat er ook Bugaboo Buffalo is.. Zag dat er wat verschillen waren maar weet niet zo goed welke ik nu zou nemen. Is er iemand met ervaring?
De Buffalo is een beetje de Donkey maar dan voor 1 kind. Is een wat "stoerdere" wagen, maar ook breder als de Cameleon! Kan dus ook niet zo klein worden opgevouwen als de Cameleon. Weet het niet zeker maar volgens mij zijn de banden ook met lucht ipv schuim zoals de Cameleon
de Buffalo heeft idd luchtbanden. Ik heb zelf de donkey omdat ik 2 kleintjes heb, maar ik vind persoonlijk de Buffalo mooier, de bak zit wat hoger als bij de cameleon en ik vind de grotere wielen gewoon mooier.
Buffalo, echt een superwagen. Zag hem laatst rijden en vind hem superstoer en hij rijdt vast ook heerlijk door die grotere wielen. Echt een wagen om lange wandelingen mee te maken. De cameleon vind ik meer een stadswagen.
Wij hebben de Cameleon maar als ik had geweten dat de Buffalo eraan kwam hadden wij voor de Buffalo gekozen.
Ik zou de Buffalo kiezen, daar heb je denk ik niet alleen in de stad plezier van, maar ook in het bos e.d. Hij ziet er ook superstoer uit vind ik!