Hier heb ik ze gekocht: Meer4kids.nl - Trendy regenlaarzen en hippe tassen voor kinderen! Advies is om 1 a 2 maten groter te kopen dan de normale maat van de voetjes.
hebben ze ze ook in maat 20? bij de prenatal? die van mij wil lopen maar zijn lerenschoenen vind ik dat te koud
ik heb ze bij scapino gekocht! Super leuk en betaalbaar nl 12,95 Scapino.nl - SNOWBOOTS JR (Artikel 004130694) Die dus
Ik wist het!!! Het zijn meisjeslaarzen! Ik heb ze voor mn zoontje, stonden nog 3 paar, roze, rood/roze en deze. Nee zegt die verkoper, die zijn voor jongens... Sukkeltje! Nouja, hij kan er goed op lopen
Ik heb toevallig net vanmorgen een paar snowboots voor mijn zoontje gekocht. Bij schoenenreus. Maat 22-23. Stonden ook nog 20-21 bij..
Nee dat zei ik dus ook(Maar mn moeder was mee en die vond het wel meevallen!) En onder het motto van, nouja dan hebben we iig iets in huis... Want verder is er hier echt nergens meer iets te krijgen. (Ja bij de schandalig dure winkels en daar begin ik niet aan) Hij heeft iig warme voeten
Hahaha! Goeie verkoper Maar idd hij heeft lekkere warme voetjes en met deze hoeveelheid sneeuw zie je ze niet eens haha
ik heb ze bij de boerenbond gehaald. lekker warm gevoerd! super leuk! nu ook nog eens met korting voor maar 11 euro. geen geld dus!