De vraag zegt het al Waar kan je klein vallende maillots kopen? Ik heb nu al een aantal zoals h&m, c&a en prenatal maat 50/56 maar deze zijn allemaal zo groot. Zeg maar ongeveer de totale lente van ons popje. Ze is ook nog eens een echte koukleum dus heeft echt een extra maillot onder haar broek of legging nodig.
Inderdaad! Ik heb een paar maanden geleden dezelfde vraag gesteld, en volgens mij heeft Laure toen ook deze tip gegeven aan mij Ik ben toen bij C&A een maillot maat 44/50 gaan halen, en deze paste mijn dochtertje (was toen ongeveer 3.5 kg denk ik)!
Bedank dames. Zal eens bij de Hema gaan kijken. C&A heb ik toen niet in maat 44 gezien. Ons dametje weegt dan wel meer als 3 kilo maar het is een heel fijn dun popje, ze is nu 2 weken oud en meeste maat 50 is nog te groot voor haar.
Hier ook een maillot van c&a in maat 44/50, dacht eerst van oeh die is wel erg klein, maar ze past 'm prima. Ze was 3480 gram bij geboorte.
Heb nu ze iets groter is een maillot van de hema, maar deze valt me erg tegen. Pilt heel erg en ziet er heel goedkoop uit.