Haiii dames. Ik wil al een tijdje een fotoshoot laten maken van ons gezinnetje. Nu vind ik dat ze van Focus of life hele mooie foto's maken en het is nog in de buurt ook! Iemand van jullie toevallig nog ervaringen met een gezinsshoot? En wat vinden jullie van de foto's? Weet niet of ik de link mag plaatsen maar | Focus Of Life Photography Xxx
Staan mooie foto's op de site, maar het is natuurlijk wel zo dat een fotograaf alleen de allermooiste online plaatst.. Wij hebben ooit een shoot gehad met iemand die ook een prachtig portfolio had, maar die onze shoot gewoon ontzettend verkloot heeft.. Er zat werkelijk niet één foto tussen waarop alle vier de personen leuk keken, geen ogen dicht hadden, of iets dergelijks. Staan er op google geen ervaringen?
Nog een tip (mocht je er nog niet helemaal uit zijn): De baby-fotograaf - welkom! Zit in Delft, en maakt ongelofelijk mooie foto's. N.a.v. Onze foto's zijn horden vrienden en kennissen van ons hier al geweest, en iedereen is net zo enthousiast als wij waren. Succes hoor, zo'n fotoshoot is superleuk om te doen!