hihi ik zit er even helemaal doorheen ik weet even niet zo goed wat ik nu moet doen. ik werk op een kinderdagverblijf 10 uur in de week en 1 dag in de week als gastouder, nu loopt mijn contract als gastouder in september af ( eigen keus) en had ik verwacht dat ik in het kdv wel die 10 uur zou kunnen compenseren, maar door omstandigheden zit dit er niet in. ik baal hier heel erg van. ik heb in al die jaren nog nooit een vast contract gehad bij een kinderdagverblijf( steeds door bezuinigen) en nu moet ik dus weer gaan na denken wat ik nu weer moet doen. al is het maar voor 10 uur. die andere 10 uur willen ze graag dat ik blijf maar ze kunnen me niet meer uren aanbieden. ( ze zijn wel erg tevreden over mij) pfff wat moet ik n u toch!!!! sorry moest even mijn hart luchten liefs luusje
je zou bij de gemeente mischien aanvullende bijstand kunnen vragen totdat je iets heb gevonden dat de rest van die uren compenseert? als het niet zozeer om het financiele gedeelte gaat maar meer om bezig te blijven dan zou je mischien vrijwillegerswerk kunnen doen, bij een psz ofzo..
Of een ander gastudercontract weer aangaan? (weet je reden natuurlijk niet waarom die andere is afgelopen)