nou het onderwerp zegt het al,ik ben nog niet echt lang zwanger maar ik denk er wel al een tijdje aan wat een stoere mooie naam bij britt past,wij vinden het zoooooo moeilijk, dus hebben jullie mischien nog leuke namen. alvast bedankt.
Je zoekt zo wel jongens als meisjes namen of juist een unisex-naam? Heb 2 namen voor jongen en meisje, misschien is het wat. Meisje: - Benthe - Bodil Jongen: - Bruce - Brain Heb met de letter B gedaan omdat het misschien wel leuk is, maar ja misschien willen jullie wel met een andere voorletter beginnen.
hej hallo, heb je het gevoel dat het een meisje wordt toevallig? of heb je al leuke jongensnamen sorry ben erg nieuwsgierig.. Meisje: Britt & Lynn Britt & Zoƫ (toch stiekem 2) jongen: Britt & Ryan Britt & Jayden er kan zo veel wij zijn er ook al erg mee bezig, wat past er bij Lynn. veel succes! super gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens groetjes my
Ik vind Tess en Jill moeie stoere meiden namen. Kort en krachtif net als Britt (leuke naam overigens)
ik ga voor britt en katy britt en yara britt en tess vind ik ook leuk jongensnamen vind ik wat lastiger britt en kay misschien?
hey bedankt allemaal ik vind dus nu tess een helle mooie naam past erg goed bij britt ja. maar voor een jongen hebben wij de naam al 100 jaar hahahaha dat word bij ons jesse
Britt en Tiffany Britt en Celeste Britt en Amy Britt en Emandy Britt en Joelle Britt en Naomi Britt en Kiara Britt en Lynn Britt en Cindy Britt en Ananda Britt en Cynthia Britt en Elle Britt en Elany Britt en Amanda Britt en Daphne Britt en Jesse is idd heel erg leuk! wij zijn ook al uit onze namen!
Hallo, Mijn neefjes heten Finn en Stian dat vind ik wel een stoere namen. Hoop dat je er wat aan hebt X