Waar knappen jullie echt op af bij een mp advertentie?

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

ik knap af als er duidelijke sporen zijn van huisdieren(hondehok, hond/kat/muizen etc) in combinatie met asbakken, enorme troep en familie op de achtergrond, ik kan het voorwerp niet meer goed beoordelen dan..haha

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Op halve kindjes in beeld, die perse in beeld wilden.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hier sluit ik me bij aan! Echt heel irritant inderdaad, vooral die zin 'geen onzinbiedingen'.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Geen foto of juist een foto van een website i.p.v. van het ding zelf.

Slecht taalgebruik, maar ook het ontbreken van hoofdletters, punten, komma's...
    gewoon een tekst achter elkaar typen omdat het zo makkelijk is en omdat ze graag iets willen verkopen ze hebben het nieuw voor zo en zoveel gekocht dus willen er zeker dat nog voor hebben onzinbiedingen worden verwijderd en graag alleen serieuze reacties een beller is sneller wees er snel bij dan is ie voor u
    Oh, ik vind dat zó slordig! :)

Vieze foto's. Soms heb je van die flitsvlekken er op. Als je toch al niet de moeite neemt om een fatsoenlijke foto te maken...

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik zag vandaag een paar zogenaamd nieuwe schoenen van Diesel. Nieuw!! stond er in de advertentie,ik kon het vuil er bijna afschrapen met mn ogen.

dus ik knap van onwaarheden en taalfouten.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    of 'Mooie zo goed als nieuwe paarse trui, was nieuw 40 euro'

Ja dus? (tenminste denk ik dan altijd, ik geef ervoor wat ik ervoor wil geven, dat hij nieuw 40 euro was kan me niks schelen).

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Waar ik gelijk op afknap is dat als ik heb geboden op een advertentie, ik vrij rap een mailtje krijg dat ik het product mag kopen voor een ander (hoger) bedrag.

Waarom staat er dan 'bieden vanaf' ?

Als ik een advertentie zou plaatsen (doe het amper ivm al die marktplaats ellende) zou ik laten bieden vanaf het bedrag wat ik er minimaal voor wil hebben.

8. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Waarom afknappen op 'geen onzinbiedingen'?

Brrrr.. Vreselijk mensen die 5 euro op merkkleding gaan bieden of verwachten een tafel van meer dan 1.000 euro voor nog geen 100 euro over te nemen.. Brrrr... Mensen die voor een duppie op de eerste rij willen zitten!

Ik schrijf dit niet bij mijn advertenties, maar kan wel begrijpen dat anderen dit doen. Je hoeft niet van iedereen te verwachten dat ze van merken en waarde op de hoogte te zijn, maar dan is het toch juist netjes erbij te vermelden??

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    hahaha ja dat is irritant. Laatst ook bieden vanaf 25 euro, ik bied 25 euro en krijg dan idd een mailtje, ik wil er 30 euro voor hebben.. ja toedeloe!

10. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Tsja..Of er staat tegen elk aannemelijk bod, dan bied je..En dan zijn ze verontwaardigd omdat je ''te laag geboden hebt''!?!
    Zet er dan gewoon een prijs bij!!!

11. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hihihi..k Had laatst een persoon die reageerde op nieuwe slippers die ik te koop had staan. Of ze gebruikt waren, want hij wilde alleen gebruikte schoenen kopen....Maar niet meer op in gegaan, misschien had diegene een gebruikte kledingfetisjh?!

12. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Om zo de hier genoemde onzinbiedingen te voorkomen.. ;)
    Het is echt vervelend om steeds mail te krijgen dat begint met bijvoorbeeld 3 euro (voor iets waar je graag minimaal 20 euro voor wilt hebben), dat steeds verhoogd wordt met 25 cent. Maar zo toch ruimte voor anderen laat om te kunnen bieden..

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    dan typ je toch dat je er minimaal 20 euro voor wilt hebben?

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dan had ik gezegd voor de dubbele prijs wil ik er wel even in gaan staan..:D

15. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ja, maar lees hier al dat er mensen afknappen op advertenties met een vast bedrag waar zij dus niet op kunnen bieden. Maar als je de advertentie op vrij bieden zet, krijg je sowieso dergelijke lage biedingen.. Klein voorbeeldje.. ;)

Daarnaast krijg je sowieso veel minder reacties bij bepaalde bedragen en misschien mag die uiteindelijk ook wel voor 15 euro weg. Zodoende blijft er gewoon wat meer ruimte bestaan om er wat mee te kunnen..

16. tulip

tulip Niet meer actief

ik snap het op zich wel. Ik merk ook dat een vast bedrag mensen afschrikt, dus je wil niet meteen een minimum prijs neerzetten, als je iets lager neerzet en op bieden, dan gaat het via bieden meestal toch naar die bodemprijs die je had. De mogelijkheid geven, zorgt er wel vaak voor dat mensen meer willen geven.

17. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    En waarom afknappen op genoemde bedragen?
    Wanneer het gaat om een broek (helemaal nieuw met kaartjes) zet ik er echt wel bij dat deze 190 euro gekost heeft. Verwacht dan namelijk minder gauw biedingen van 7,50..

Ik verwacht namelijk niet dat iedereen op de hoogte is van het verschil tussen een h&m jeans en een MET jeans!

18. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Wat Tulip zegt dus!
    Soms is het gewoon moeilijk in te schatten..

Ik heb zelf een keer gigantisch laag geboden op iets, die wilde er minimaal het tien dubbele van hebben.. Ik was me helemaal niet bewust van het merk en de prijs en snap dat ik dus sowieso veel te laag zat..

19. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik irriteer me vreselijk aan mensen die iets aanbieden en je mailt deze mensen wat ze graag ervoor willen hebben en dat je niks hoort. Van de week 2x een man gemaild, en tevens een bod uitgebracht maar vervolgens helemaal niks meer van gehoord.
    Vind dat zo irritant, verkoop het dan niet! Het is inmiddels een week geleden, mag dan toch wel verwachten dat ze een keer hun mail lezen.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Of andersom is ook irritant. Bieden mensen ergens op, zeg je dat je akkoord gaat en of je hoort niks meer van ze of ze zeggen dat ze het overmaken wat niet gebeurd. Bied dan niet!

Deel Deze Pagina