Dat vind ik ook heel erg.. Is iets nieuwprijs bijv 50 euro dan doen ze bieden vanaf 40, nou dan ben ik snel klaar haha
slechte foto's over de top doen over het product ( terwijl je ziet duidelijk gedragen of vies ) of als onder tekst : alleen serieus bieden anders wordt je bod weg gehaald die verkopen dus nooit wat
Als mensen in hun advertentie al gelijk beginnen met: onzinbiedingen worden verwijderd. En dan geen vraagprijs neerzetten oid. Hoe moet ik dan weten wat jij een onzinbieding vindt? Daarnaast komt het onvriendelijk over. Als je minimaal een bepaald bedrag ervoor wilt krijgen, vul dan gewoon bieden vanaf.... in. En mensen die voor hun product bijna net zoveel als de nieuwprijs vragen. Tja, ik kijk op mp om iets voordelig te kunnen kopen. Anders koop ik het wel gewoon nieuw!
Een ongelofelijk slecht geschreven tekst: - één doorlopend geheel van zinnen zonder leestekens - schrijffouten - schrijffouten in de titel !!! Tja, sorry, daar knap ik echt op af...
Mensen die bieden, je gaat akkoord met het bod, je mailt terug en dan nooit meer wat horen. :x En inderdaad "onzin biedingen worden verwijderd" dan doe je een reëel bod (als je de nieuwwaarde weet) en dan word het verwijderd , sturen ze je een mail en vragen ze meer dan de nieuwwaarde!
Ja..En dan blijf je een avond thuis omdat je dan hebt afgesproken dat de koper het op komt halen...Komen ze gewoon niet!!!
veel dingen die ik hier lees zou ik dus doen haha dus een vanaf prijs en en bellen bijvoorbeeld dus ook de rede dat ik niets op marktplaats zet. laatst had ik een 2 jaar oude goedwerkende wasdroger wilde er 50 voor hebben heb ik er bij gezet en dan krijg je biedingen van 15 euro. nou mooi niet. ik heb de oudijzerboer er blij mee gemaakt
Vandaag weer een nieuwe irritatie gevonden; mensen die zeggen dat de nieuwprijs bijv 8 euro was, terwijl het maar 6 euro is! Echt aso.
Huh? Want? Iemand anders schreef dat het ook al niet op de grond mag liggen. Nou als ik een kledingstuk wil verkopen, dan leg ik dat op mijn gladgestreken witte laken voor de foto. Wat is daar nou ranzig aan? Denk je dat het er nog ligt als ik mijn bed in kruip?
gister avond ook weer gebeurd. 2x keer al bij dit mens ik ben het spuug zat! met haar. ja de auto moest opeens voor de keurig hoe vaak ik die wel niet gehoord heb.
precies hetzelfde bij ons gisteren..koper zou de bank komen ophalen, maar hij had het adres niet en belde ook niet dus ik hem bellen hoi gaat het nog door jajaja nou moet je ons adres dan niet hebben? ja zegt hij sms het maar. of nee zegt hij ik sms jou straks wel wanneer ik wegga. nooit meer iets van gehoord, ik nog smsen ben je al vertrokken? geen reactie niks. nou krijg het dan heen en weer
idd kopers die niet op komen dagen en dan vragen of ze een andere dag kunnen komen (achteraf, wat denk je zelf?!). ook de zin 'was erg duur' en dan willen ze er bijna de nieuwprijs voor hebben.. als erbij staat 'zo goed als nieuw' en dan zie je een shirt wat al helemaal uit zn verband getrokken is.. als er geen foto bij staat dan hoeft het niet eens! ja ook als kopers nog wat vragen over een product en daarna niks meer laten horen dat heb ik de afgelopen dagen alweer meegemaakt, ik laat altijd even iets weten! maar als je iets wilt kopen staan ze meteen klaar met hun rekeningnummer.
oja ik heb ook vaak gehad dat ik het dan binnen kreeg en dat bijv. een mt 116 gewoon een mt 98 was geworden (droger zeker) of dat er al vlekjes op zaten wat niet was gemeld of dat het al pillig was, echt erg want ik kan dat meteen weggooien! op de foto zie je dat helaas niet!
waar ik op afknap zijn mensen die op zichzelf bieden met een andere naam. Als ik al even het vermoeden heb dat dat het geval is hoef ik het niet meer, wat het ook is.
Ik erger me aan de zin: onzinbiedingen worden verwijderd en mensen die erbij zetten, hij was 450 euro toen wij hem kochten en mensen die bijv voor een kinderwagen van 10 jaar oud nog 200 euro willen hebben (met zo'n duidelijk 90-jaren motiefje en geen zwenkwielen) Dus mensen die echt een irreëel bedrag voor iets vragen (gelukkig belanden die advertenties ook op de laatste pagina ) en mensen die iets verkopen dat gebruikt is, bijvoorbeeld een maxi-cosi en er dan bijna de nieuwprijs voor willen hebben (Een kennis doet dit, haar advertenties staan dan ook altijd maanden op mp...)
mensen die gaan mailen dat ze iets voor 10 euro willen hebben terwijl er op mp al 20 geboden is...wat denk je zelf?
mensen die het alleen willen verzenden, mensen die op je bod ingaan en vervolgens zeggen ik heb een hoger bod dus doe het liever voor die prijs weg GEEN foto!!