De meeste dingen zijn al gezegd, maar ik knap ook af op spel- en grammatica fouten, wazige foto's of foto's die op hun kant staan en als er geen afmetingen bij staan. Ik zet zelf ook wel eens een advertentie en meld het altijd als iemand mijn foto gebruikt.
Oh ja wat shadixx zegt, die irritante winkels. En ook mensen die iets aanbieden en dan erbij zetten 50% korting.... waarop???
Dat heb ik met mijn mc, maar die staat mij te ver weg achter het schot om hem te pakken. En ja als het even kan kijk ik ook naar de omgeving. Dan weet je gelijk wat voor soort mensen het zijn.
Ik had ook altijd een hekel aan de zin 'onzinbiedingen worden verwijdert', maar nu snap ik waarom er mensen zijn die dit bij hun advertentie zetten. Ben bezig wat kleding van mijn zoontje te ruimen en bied daarom enkele kledingpakketten aan op MP. Heb dus een pakket staan met babykleding in de kleinste maatjes. Er zitten ongeveer 50 kledingstukken in het pakket dus heb ik een vraagprijs van 45 Euro. Dan komt het dus op nog geen euro per item. Het zijn rompers, truitjes, broekjes, mutsjes, etc Krijg ik net een bod van Euro 7,- :x Ik weet dat ik 'biedingen toegestaan' heb aangevinkt, maar dit vind ik echt belachelijk. Sorry moest het ff kwijt.