Eind deze maand ga ik een dagje shoppen en uit eten in Den Bosch. ik zal dan 2 of 3 keer moeten kolven. Ik ga liever niet in een pashokje zitten omdat ik er toch wel 10-15 minuten mee bezig ben, dus dan hou ik wel erg lang het hokje bezet en zit ik niet echt rustig, én mijn elektrische kolf maakt natuurlijk wel een erg gek zoemend geluid.. hahaha. Helaas zit de Prenatal niet in het stadscentrum anders kon ik daar heen. Weet iemand een plek waar ik zou kunnen kolven? Gewoon in een café zou ik op zich wel durven ware het niet dat ik dat zoemende/trillende geluid dus nogal gek vind.. En het klinkt best wel hard. Hopelijk heeft iemand tips!
Ik vraag het gewoon als ik ergens ben. Zo heb ik laatst in een vergaderzaal in het Amsterdam theater gezeten. Je ziet nog eens wat . Gewoon in een café even vragen of ze ruimte hebben om te kolven, meestal kan dat wel
Misschien bij de babyzaak 'Moeders mooiste' in de Vughterstraat. Aangezien ze babyspulletjes verkopen lijkt het me dat het daar wel moet kunnen.
Ik zou het inderdaad gewoon ergens vragen. Aangezien wij in Nederland kolf recht hebben voor medewerksters, acht ik de kans groot dat er wel een ruimte beschikbaar is in een winkel. En in geval van nood in een toiletruimte...