Ik ben een mix van Antilliaans en engels. Jaydienne's vader is half Antilliaans en half surinaams. Lekkere mixpotje...hihi
Mijn vader is van indische afkomst en mijn moeder is van nederlandse afkomst met verre voorouders uit Scandinavië. Mijn man is van nederlandse afkomst, al denkt men als men hem ziet dat hij ergens uit Zuid-Europa komt (Middelandse Zee-type )
Mijn vriend is half moluks en half indo. En ik ben volbloed nederlands k ben benieuwd hoe ons kindje eruit komt te zien. Overigens ben ik geboren in alkmaar en mijn vriend in breda. En ik woon nu ook sinds 2 jaar in breda en het bevalt me prima! Groetjesss
hier ook 2 volbloed nederlanders. ik ben geboren in naarden en getogen in almere, mijn man een geboren en getogen urker hihi
Mijn vriend en ik zijn allebei Nederlands. Zijn moeder en grootouders zijn Ierse, zijn andere grootouders duits dus dat is een hele mengelmoes bij elkaar. Hij komt uit Vlaardingen/ Hellevoetsluis, ik ben geboren en getogen in de Flevopolder.
Ik ben een volbloed, uit de klei getrokken Noord-Hollandse Hoewel...mijn overgrootoma van moeders kant was van Spaanse komaf. Dat kan je nog wel terugzien in mijn uiterlijk (donker haar, donkere ogen) en in mijn temperament In alle familieleden van mijn moeders kant zie je dat trouwens terug. Mijn vriend heeft een Surinaams-Creoolse vader, en een Surinaams-Hindoestaanse moeder. Ook opgegroeid in Noord-Holland. Dat maakt ons eventuele toekomstige kind dus...even denken...1/2 Hollands, 1/4 Creools en 1/4 Hindoestaans, met een drupje Spaans bloed.
Mijn vader komt uit Sicilie, mijn moeder uit Nederland. We zijn (mijn broers/zussen) allemaal in Frankrijk geboren en daar een aantal jaren gewoond. Mijn man komt uit Iran. Dus onze dochter is een mengelmoesje.
Allebei Nederlanders. Ik ben geboren in Amstelveen en mijn man is een echte Wormerveerder, ook wel gladoor genoemd !
Ik ben ook een geboren en getogen Wormerveerder 8) Althans...ik ben er geboren en heb er tot mijn 20e gewoond.
Ik ben zo nederlands als maar kan en mijn man is, even denken..... 1/4 Duits. Zijn oma was van Duitse afkomst. Dus is Jelle voor 1/8ste Duits... Grappig... nog nooit bij stilgestaan...
Bij ons precies hetzelfde! Ik ben helemaal Nederlands, en mijn man had ook een Duitse oma en is dus 1/4 Duits. Alyssa is dus ook 1/8 Duits.
ik en mijn man zijn beiden nederlands ik eigenlijk een klein beetje pools ik geboren in tilburg en mijn man in waalwijk maar mijn opa komt uit polen dus mijn moeder is half pools en ik een kwart
Hee Bibiche, jij ook 'un Siciliano' als vader! Mijn vader komt uit Sicilië, klein dorpje, mijn moeder komt uit een klein nabijgelegen dorpje, dus ook Siciliaanse. Onze blauwe ogen hebben we van de Noormannen die ooit hebben huisgehouden op Sicilië. Mijn Lief komt uit Groningen dus ons meisje is ook een prachtig 'mengseltje'... Dus qua bloed ben ik 100% Italiaanse, van nationaliteit ben ik Nederlandse. Amber