Mijn moeder is creools surinaams en mijn vader een surinaamse indiaan. Ikzelf ben geboren en getogen in Amsterdam. Mijn vriend zijn ouders komen allebei uit de Amsterdamse Jordaan. En m'n vriend is dus ook gewoon een kaasie
Louke hier is ook zo'n mengelmoeskind. Mijn man is 3 kwart Duits en de rest Nederlands, dat valt nog mee. Ik echter ben een ramp. Ik ben half fries ongeveer --> mijn opa was fries, mijn oma 3 kwart fries 1 kwart spaans. Mijn andere oma (en moeder dus ook) is nog een echte ouderwetse zigeunerin die na vele vele omzwervingen vanuit Roemenië uiteindelijk Nederland ingetrokken is, met echt nog paard en woonwagen! Deze oma heeft 10 kinderen gekregen... echter.. niemand weet wie de papa's zijn whahaha :-# Errrrrgens in Europa is mijn moeder verwekt. Dus wat haar roots precies zijn, dat weet niemand. Is ook niet meer te achterhalen helaas. Ze is wel een echte zigeuner met een mocca huid, donkerbruine pijpekrullen en groene ogen (mooie vrouw! serieus.... Als ik in de stad loop met mijn moeder, die nu de 50 reeds gepasseerd is, kijkt men naar mijn moeder en niet naar mij. Hoe goed voor je eigenwaarde is dát als dochter zijnde ) Hoe IK er dan uitzie? hihihi.. In de winter een normale Limburgse met blanke huid, donkerbruin haar en blauwe ogen (met een groen randje om de iris).... In de zomer poepbruin-mocca met meer rood dan bruin haar. Dusdanig dat als ik iemand eens niet versta, ze heel versimpeld nederlands tegen me gaan spreken omdat ze denken dat ik uit het buitenland kom Beetje een vreemd vrouwtje dus Ons kindje is dus Duits-fries-?-roemeens-spaans-nederlands
mijn hubbie is een rashollander, ik ben een produktje van een joodse moeder en een vader die geboren is in Oostenrijk. En die kwam ter wereld uit een Hongaarse vader en Turkse moeder. groetjes diana
Mijn ouders zijn allebei Nederlandes. Dus rasechte kaaskoppies. Ik kom uit Brabant en mijn vriend ook...
Ik ben een turkse met een Nederlandse nationaliteit, geboren in Rotterdam. Mijn man is turks en geboren in turkije.
Ik zelf ben helemaal Nederlands en mijn mannetje is Turks dus ons kindje word half Nederlands, half Turks een mooi mix vind ik zelf.
Helemaal nederlands/fries. Mijn schoonvader is indo, mijn man lijkt wat dat betreft op zijn moeder. Ben benieuwd of ons kindje nog wat indisch heeft!
Mijn moeder is Moluks, Indisch, oostenrijks, europees Mijn vader is, Chinees, surinaams en europees bloed. Ik ben dus Moluks, indisch, oostenrijks, chinees, surinaams en europees bloed. Mijn Vriend is een Kaassie! Dus mijn Dochter is. Half Kaasje, Half mixie
Wij zijn beiden in het westen geboren en hebben Nederlandse ouders. Oorspronkelijk komen twee oma's uit midden Nederland vandaan. Nu wonen we in Wassenaar. Daar ben ik geboren en wonen mijn ouders al sinds hun geboorte. Ik heb tijdelijk in Den Haag gewoond waar mijn hubby is geboren en altijd heeft gewoond. Groetjes, Danielle
Mijn moeder is nederlands en mijn vader is duits. Bij mijn ma is de vader nederlands en zijn moeder duits. Of er verder nog iets is geen idee. En wij wonen in Limburg
Belgisch.. Geboren en getogen in Aaanntwaarepe! Sinjoor noemen ze da bij ons. Hubby is trouwens ook antwerpenaar, beiden geboren in hetz ziekehuis Daar wil ik later ook bevallen trouwens Vind het wel iets hebben
Echt leuk om te lezen dit allemaal zeg... geniet er helemaal van hahaha.. Er waren hier een beetje misverstanden maar het is joods wat ik heb van me vaders kant. Maar wat dat dan precies inhoud weet ik eigenlijk ook niet! Ben wel al trots haha..