Ik ben Nederlands (met ergens nog een drupje Duits bloed) Mijn vriend komt uit de Dominicaanse Republiek (geboren en getogen) maar heeft nu de Nederlandse nationaliteit. Ben ook zeker benieuwd hoe ons kindje eruit komt te zien. (Joods = religie en geen afkomst volgens mij...)
Ikke: 100% Nederlands en mijn man is Surinaams (Javaans/Creools/Chinees).. Onze kleine man is dus een 'halfbloedje'!
Ik vind dat je ook best trots mag zijn om volbloed Nederlander te zijn hoor! Als iedereen gemixt was zou er niemand meer volbloed zijn van iets en dat zou ook saai zijn dus wees zoizo trots op jezelf en je afkomst welke deze ook is.
Hier eigenlijk een zelfde verhaal, alleen zijn wij een generatie verder! haha.. Ik ben 1/8 duits! Verder is mijn vriend helemaal Hollands, volgens mij. Dus eigenlijk ontzettende kaaskoppen! hihi..
Ik ben nederlands geboren en getogen in rotterdam En mijn vriend is ook nederlands en komt uit den haag. Zijn oma was zigeuner en heeft rondgetrokken met paard en wagen.
Beiden echte kaaskoppen. Blond en blauwe ogen. Bied weinig verrassing over hoe de kleine eruit komt te zien...