hai hai mijn vriend en ik hebben haast nooit geen ruzie soms een meningsverschil en dan probeerd die het altijd op mij af te schuiven! Pffff daar word je moe van zeg Ja maar jij dit, Ja maar jij dat jemig zeg kijk een keer naar je zelf Heeft die een deurtje voor de vaatwasser gekocht verkeerde kleur zegt die ja maar jij hebt de kleur door gegeven, ik zeg ja ik heb de goede kleur door gegeven maar ken ook verkeerd gedaan zijn door die mensen daar kijk je nooit naar het gene wat je koopt :S en zo zijn er wel meerdere dingen Hebben jullie mannen dat ookw el eens
hmmmm nee eigelijk niet, we zijn niet perfect maar we hebben bijna nooit ruzie en als we eens ruzie hebben (zeldzaam) dan knalt het flink hard! maar we zijn het ook zo weer kwijt en liggen we weer in elkaars armen voor de tv
Heb ik ook geprobeerd, maar helaas Maareh, anstefay, ik herken het helemaal hoor. Haha mannen zijn af toe zo &*^%^&.
Oh, wat hebben zelden tot nooit echt ruzie, maar we kibbelen wel wat af hoor! Mijn man doet altijd eerst dingen en gaat daarna denken. Vooral leuk met klussen, dan zitten er weer tig gaten in muur op plekken waar ze niet horen, lijmresten op de grond, deuren die scheef zitten etc. Ik kan alles weer oplossen, plinten maken om de kieren weg te werken, gaten stoppen, vlekken wegwerken etc. En mijn schoonfamilie maar zeggen dat hij zo handig is !
@ jo79 hahahahha zooooo herkenbaar wij hebben verleden jaar november een huis gekocht en een nieuwe keuken geplaatst en nu dus bezig met de laatste dingen in de badkamer nou ja idd niet denken gewoon doen, en als ik zeg dat die het fout doet dan gelooft hij me niet hahahahahahaha Zo leuk om daarna me gelijk te krijgen
haha komt me bekend voor. Ik heb voor ons nieuwe huis vorige week een geel/creme kleurtje uitgekozen voor in de huiskamer. Nu is meneer van de week nogal eigenwijs geweest en heeft een andere kleur uitgekozen .. Ik ben niet iedere dag in dat huis dus hij belde me op vanaf daar 'of ik 'kentekengeel' op de muur ook mooi vond of niet?' hahaha Hij had het even uitgeprobeerd op de muur en het viel toch wat anders uit dan wat hij gedacht had.. Word dus flink wat witte verf toevoegen..
Ach mannen zijn eigenwijs en denken altijd gelijk te hebben. Wij hebben eigenlijk nooit echt ruzie, maar soms kunnen we kibbelen als twee kippen in een kippenhok!
Nou hier is het lkkr rustig hoor, Praten zo weinig vandaag. Ach ja ff rust naar een flinke ruzie vink ook helemaal niet erg. Kan hem af en toe wel achter het behang plakken, en dan zou ik de bobbel ook nog wel weg willen slaan. Maar een relatie zonder ruzie/woorden kan naar mijn idee ook nooit lang stand houden. Mannen%#$&%$#^%%$#$&*