Als Daan 's middags zijn tukkie heeft gedaan hoor je hem heerlijk spelen in zijn bed met zijn beer hij houd dit makkelijk een half uurtje vol. Zelf laat ik Daan spelen omdat ik zoiets heb het is goedjezelf te vermaken. Mijn vriend die haalt hem gelijk uit bed als ie hoort dat hij wakker is. Nu hebben wij daar al een paar keer een meningsverschil over gehad. Hoe doen jullie dat met jullie kids laten spelen of er gelijk uit. Ik haal hem er wel direct uit als hij huilt. of begind te jengelen. Liefs Fleur1
Ik laat mijn dochter nog lekker liggen als ze ligt te kletsen (lees brabbelen) Pas als ik merk dat ze wat harder geluid gaat maken haal ik haar eruit.
Goeie, ik heb geen idee, Tyler speelt nooit alleen in z'n bed na een tukkie. Na tukkiestijd is het altijd flesjestijd. Als hij wakker word heeft hij dus altijd honger en huilt hij.
ik laat hem ook nog even lekker spelen hoor! (hij is 11 mnd). kan zich ook goed alleen vermaken. vind het heerlijk als ik hem hoor spelen, waarom zou je hem dan eruit halen???
Hier ook en ik vind het heerlijk dat hij dat kan. Bij Britt was het nl altijd gelijk brullen als ze wakker werd
Hier ligt er ook altijd eentje nog een half uurtje te spelen. Totdat ze het zat wordt en dat hoor je dan meteen.
hier ook altijd laten spelen soms wel een half uur lang en merk het snel genoeg wanneer ze het zat is want dan gaat ze staan springen in haar bedje en gillen
Ik heb altijd ook nog geleerd dat het ook gewoon goed is voor de kleine om na het wakker worden nog even in bedje te blijven als het gewoon lekker rustig is, kunnen even wakker worden, een moment voor zichzelf, even lekker spelen en gewoon even lekker alles relativeren (ja ook die kleintjes doen dat al hoor!) Gewoon ff laten spelen in bed hoor, hartstikke lekker voor je kleine juist!
Ik zou hem ook gewoon lekker laten liggen. Ik haal Amy er ook pas uit als ze echt begint te huilen of je hoort dat ze het zat is maar als ze ligt te brabbelen laat ik haar ook liggen. Ze geven vanzelf wel aan als ze eruit willen.
Kaye ligt altijd nog wat te kletsen enzo te spelen! Laat hem nog heerlijk even gaan en als die echt wat hard begint te roepen of te schreeuwen dan haal ik hem eruit. Ik heb een oppas kindje die begint altijd gelijk te huilen omdat mama haar er altijd gelijk uithaalt. Nou ik laat haar nog ff 5a 10 min doorhuilen in de hoop dat ze gewoon een lekker gaat spelen ofzo.
Hier is het heel verschillend, de ene keer laat ik ze liggen tot ze zelf melden dat het nu toch echt tijd is om te komen, de andere keer haal ik ze meteen bij het eerste geluid
Wij halen Ruben er pas uit als hij het echt zat raakt en begint te pruttelen. Dat kletsen is heerlijk he! Over de babyfoon :-D
als ik weg moet haal ik hem er gelijk uit, als ik lekker thuis ben niet! Maar de laatste tijd wordt Tijn schreeuwens wakker, dus gelijk eruit! Arme kind heeft droompjes! kus miek
Wat is de reden dat je vriend de kleine gelijk uit bed haalt en wat is jouw reden dat je even wacht? Ik denk dat daar het gesprek over moet gaan en kun je een manier vinden waar jullie je allebei goed bij voelen? succes, groetjes, Natasja2
Ik haal Jelle eigenlijk altijd meteen uit bed, omdat hij de hele boel bij elkaar gilt... Al moet ik erbij zeggen dat het best kan zijn dat ik niet hoor dat hij ligt te spelen, want de babyfoon staat niet zo heel gevoelig afgesteld anders word ik gek van zijn gekreun en gesteun in zijn slaap.. Maar op zich vind ik het geen probleem om hem even te laten liggen. Jelle kan zichzelf goed vermaken alleen. En dat moeten ze ook leren vind ik. Je kunt niet altijd bij elke kik meteen klaarstaan, toch?
hier ligt het eraan hoelang hij in bed ligt, ik vind dat hij smiddags toch nog wel 2 uur moet slapen/rusten. dus als hij na 1,5 uur gaat liggen kletsen laat ik hem mooi liggen. in die 2 uur doe ik mijn huis, dus als ik nog sta te dweilen en hij is al wakker moet ie dus gewoon nog ff wachten. en idd, dat geklests over de babyfoon is heel gezellig
Ik laat Britt ook lekker liggen soms wel langer als een uur ook! Simddags slaapt ze vaak 2 uur maar soms ook maar een uur..dan zorg ik toch dat ze ongeveer die 2 uur in haar bedje ligt en ze lijkt het niet erg te- vinden..pas als ze aangeeft mama ik ben het nu echt zat haal ik haar er gelijk uit.