Nou de titel zegt het al! (voordat baby 't voor het eerst draagt natuurlijk....) Ik ben er nu een paar weken mee gestopt, maar weet eigenlijk niet of dat verstandig is.
Ik doe het nog steeds en dochter is bijna 2. Ik vind het anders een vies idee. Geen idee waar het is geweest of wie het heeft aangeraakt. En ook om eventuele verfstoffen of ander troep eruit te wassen. Doe het bij mijn eigen kleding ook. Alleen jassen was ik niet eerst.
Ik was ook alles nog steeds uit voordat ze het dragen, voor mezelf trouwens ook. Mijn zus heeft zelfs zo'n gevoelige huid, dat als ze het niet eerst uitwast, ze een soort van brandvlekken krijgt.
De meeste kleren was ik ook nog steeds voordat Iris ze gaat dragen. Vooral de kleding die direct op haar lijfje zit (rompers, broeken, shirts, e.d.)
Ik was altijd alle kleding voordat ze gedragen worden maar dat geldt ook voor mijn eigen kleding en die van mijn man (uitgezonderd jassen natuurlijk)
Jeetje, wat zijn er veel die ook voor zichzelf de kleren nog wassen! Heb ik eerlijk gezegd nooit gedaan! Wat een smeerpoets ben ik he!! Maar goed, voor mijzelf maakt het me niets uit, maar voor Thije is het dan blijkbaar toch beter om voorlopig te blijven wassen.
Wij wassen onderkleding en pyjamas wel, maar bovenkleding en jassen niet. Voor ons zelf was ik niets als het nieuw is. Zit niet om werk verlegen
Ik was alles. Je weet niet wie het in de hand heeft gehad in de winkel. Eigen kleren ook. Met passen enz. Niet zo fris om het uit de winkel meteen aan te doen. Bah bah...
Ik doe dat eigenlijk sinds een maand of 6 niet meer. Bij eigen kleding ook niet. Geen zin in want vaak wil ik het de dag erop gelijk aan.
Ik was altijd alles eerst. Niet alleen voor Eva, ook voor mezelf en mijn vriend. En ook jassen. Ik vind het gewoon een vies idee en het stinkt meestal ook, tenminste, het ruikt niet lekker.
Ik was ook altijd alles wat ik nieuw gekocht heb. Zoals al meer gezegd, ik vind het een vies idee om het zomaar aan te trekken. Je weet nooit wie er allemaal al met z'n zweetlichaam in heeft gezeten en bovendien, vind ik dat er altijd een vieze lucht aan nieuwe kleding zit. Dus eerst even lekker fris wassen, zodat ons eigen lekkere luchtje eraan zit.
Ja ik ook, als ik dat zo lees. Eigenlijk is het ook wel zo, je weet nooit wie het allemaal aan heb gehad. Als ik er steeds langer over nadenk, vind ik het steeds een viezer idee....
Ik was ook alles wat nieuw gekocht word. Er zit nl in de containers waarmee ze naar Nl komen stofjes die je echt niet op je huid wil hebben( worden oa insecten en andere beestjes mee gedood) dit wil je dus echt niet op je huid hebben. Ook zitten er heel veel verfstoffen nog in die ook afgeven op je huid en waardoor je dus ook ziek kan worden want dat is echt geen verf op waterbasis. Ook vind ik het idd niet erg fris dat er allerlei mensen met hun vieze handen ( want tja niet iedereen wast zn handen na het toilet....enz enz...) dus was ik echt alles gelijk na aankoop. Ook ik zit niet om werk verlegen, zeker niet met wassen en strijken heb veel leukere hobbies. Ik weet niet of jullie een poos geleden die rellen hebben gehoord over die gif containers met matrassen? nou dat spul zit dus ook in de containers met kleding. Ik weet dit omdat mijn broer die metingen doet en dus precies weet wat voor gif ze gebruiken en geloof me dat is niet funny.
Voor kyra was ik eigenlijk de kleertjes 9 van de 10 keer nog uit. Ik vind het gewoon een prettiger idee ook wat betreft wat Kim0503 heeft gepost. En zoveel moeite is het niet, maar voor onszelf doe ik het dan weer niet.
Hier wordt ook alles voor iedereen eerst gewassen. Ik vind het ook een vies idee dat iedereen die kleren heeft gepast. Maar zeker voor zo een teer baby huidje lijkt het mijn fijn dat alles lekker schoon is.
Ik was onze nieuwe kleding ook voor we het gaan dragen en dus voor onze kleine meid ook. Als je af en toe die zweetluchten ruikt in zo'n pashokje
Jayro heeft net als ons totaal geen gevoelige huid. Hij heeft nog nooit een rode kont of uitslag ofzo gehad. Als hij wel last van zn huidje had was het weer een ander verhaal geweest. Ik was eigenlijk sinds hij een maand of 4 is al niets meer uit. Voor onszelf heb ik nieuwe kleren echt nog nooit eerst gewassen. Ik vind het zelf niet nodig, geloof niet zo in die gifstoffen, zal vast wel iets van waar zijn, maar ik denk dat te schoon en hygienisch de mensen alleen maar zwak maken. Haha we zijn echt geen vies gezin hoor Of ach misschien ook wel haha, net hoe je het bekijkt.