Grrr Ben Ik De Enige die baal van kruitvat

Discussie in 'De lounge' gestart door bengeltje86, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    weet niet of ik het hier mag plaatsen
    anders zie ik vanzelf wel of die word verplaatst maar

grr pff ik word soms echt gek van de aanbiedingen bij de kruitvat die binnen 1 dag al is uitverkocht bel heel hengelo al af voor die baby first kerst setje maat 50/56 de actie loopt tot zaterdag maar ze krijgen ze niet meer binnen en dan staat er niet eens op=op bij .
    als ze weten dat die actie zo goed loopt waarom bestellen ze er dan niet meer :evil: sow moest het even kwijt hebben jullie dat nu ook ? bij de kruitvat/.

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

hier precies hetzelfde... hier hangen ze leuke advertenties op de deur: DIT, ZUS EN ZO IS AL UITVERKOCHT.. HELAAS!

ook na 1 dag idd.. onzin

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik was net nog bij de kruidvat en zag ze liggen.. nog 2 van maatje 50/56.. in almelo in het centrum..

helaas waren er geen grotere maatjes dus voor esmee moet ik ergens anders zoiets zien te vinden.. maybe op een kerstmarkt..

4. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    je bent niet de enige hoor.
    vaak hebben ze aanbiedingen,en dan hebben ze die,of niet binnen gehad,of ze hebben het nog niet uitgepakt.
    ga je een dag later terug,is het opeens allemaal op.
    en komen er ook geen nieuwe vrachten meer binnen.

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Oja ik ken het, zo heb ik altijd problemen met de foto service.
    Ik krijg altijd de verkeerde maat terwijl ik de goeie maat door gegeven heb.
    Ook zoiets bij andrelon kreeg je bij aankoop van 2 producten een dvd, nou de aanbieding was nog niet begonnen en de dvd's waren al weg. :(

6. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Altijd hetzelfde bij het Kruidvat. Pampers aanbiedingen bestellen ze ook niet extra. Bij de Etos bijv ligt er dan gewoon een hele stapel in de winkel, maar Kruidvat, ho maar. De eerste die komt heeft geluk, daarna is het op!

7. GhitaThakoerdin

ja idd.. snap dat soms ook niet..
    moeten ze haast wel met rijen voor de deur staan :p haha..

wa er net nog even (in almelo) en zag een leuk kerststalletje staan en zo''n verlicht kertstratenhuisje.. leuke glazen sneeuwbal.. en een tafelkleed gekocht :p was van alles heel toevallig de laatste... :p

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben echt opzoek na 50/56 nadeel is mag zelf huis niet uit :cry: lig al sinds 33 weken plat maar wilde zo graag dat setje he
    echt heel hengelo gebelt en uitverkocht en er staat niet eens op = op bij :cry: dachde echt de kleine leuk aan te doen

ik erger me echt enorm eraan heb het met echt veel dingen van de kruitvat

9. GhitaThakoerdin

misschien dat ik morgen nog even de stad in ga..
    als die er nog ligt wil ik um wel voor je meenemen.. kan hem zo versturen via de post naar je.. en zondag ben ik in hengelo.. (familiebezoek) dus kan het eventueel ook langsbrengen dat je me dan het geld terug geeft..

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dat zou erg fijn zijn dan heb ik de maat 62/68 nog wel die had me moeder gekocht en die komt morgen dus als jij aan maat 50/56 kan komen als ze er nog zijn wil ik wel ruilen eventueel

11. GhitaThakoerdin

mijn dochter heeft al maatje 74/80 dus dat gaat niet passen :p
    maar je kunt die 62/68 toch ook aandoen? doe hem ffe in de was en daarna in de droger.. is ie zo wat kleiner hoor :p

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik wilde voor mijn nichtje een baksetje kopen, dan kon ze zelf cakjes bakken.
    Daar zaten van die leuke ovenwanten in en zo was echt leuk.

Ik zag het in krantje staan en daar stond dat pas dinsdags het krantje inging.
    Dus ik dacht ik toch even smaandags kijken of ze er nog niet liggen, maar ik zag niks liggen.
    Dus ik vragen of ze er morgen wel waren zei die vrouw achter de kassa heel mooi, ow die zijn allang uitverkocht zaterdag al?

Ik zei hoe kan dat? de aanbieding gaat morgen toch pas in, maar ja ze hadden het al in de winkel gelegd.

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dat is punt de kleine word net 1 week van te voren gehaald en hij zal rond de 50 cm zijn dan ga ik niet iets van maat 62/68 aan doen vandaar :( baal echt ben gewoon hele dag al sacherijnig erg he :oops:

ja dat snap je niet he staat er dinsdag gaat het in en zaterdag lig het in de winkel dat klopt gewoon echt niet
    misschien echt met zijn alle klacht in dienen :( stommme winkel ook

14. GhitaThakoerdin

ohja dat is wel klein idd..
    onze dochter was 1 maand eerder gehaald en was 47,5 en de pakjes in maatje 50 waren allemaal veel te groot.. dus begrijp je standpunt..
    ik zal eens ffe kijken morgen dan..

15. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier ligt ook alles al op zaterdag in de winkel. :evil: als ik iets wil hebben ga ik dus dan meestal maar kijken.
    ik heb trouwens bij kruidvat gewerkt en je kreeg gewoon een bepaalde hoeveelheid per filiaal en niet meer. is en blijft belachelijk.

groetjes, Miranda

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja dat vind ik ook zo raar laten ze dan de folder aanpassen na zaterdag bedoel als het pas dinsdag ingaat moeten ze het maandag laat pas in de schappen leggen in mijn ogen en niet zaterdag al
    ik weet dat het veel werk is heb zelf in supermarkt gewerkt maar dan nog zo heb je veel ontevrede klanten.

GhitaThakoerdin als je zou willen graag hoop echt dat ze er morgen dan nog zijn. in ieder geval bedankt.

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Als ik wat bij de kruidvat nodig heb uit de reclame ga ik op maandagmiddag heen want dan ligt het al in de winkel en dan heb ik het meestal nog want dinsdagochtend is alles al weg.

18. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

kruidvat is niet de eerste keer GRRR
    ik wou heel graag die muziekblokken hebben !
    NERGENS meer te krijgen ik baal er flink van :mad:

en half jaar terug stond er een digitale camera met printer in op elk filiaal hadden ze er maar 2 binnen gehad MAAK DAN GEEN RECLAME GRRR

19. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dat klopt wat mamavanukkie zegt, per filiaal krijg je maar een beperkt aantal van alles toegeleverd.
    Dus op = dan op en ze kunnen het vaak niet nabestellen. Vind het belachelijk trouwens dat ze het zaterdags al in de winkel leggen, dat zou echt niet mogen! De aanbieding gaat toch pas maandag of dinsdag in? Mensen die daar braaf op wachten vissen dus achter het net.

20. BoBam

BoBam Niet meer actief

Hier is het ook altijd zo! Ik kom er ook niet vaak, j voor luiers maar verder niet echt. Vreselijke winkel en hier ook nog vreselijke chagerijnige mensen de nergens verstand van hebben!

Deel Deze Pagina