Waar komt dat ongelukkig gevoel vandaan?

Discussion in 'De lounge' started by Taby, Dec 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Het is denk ik ook deels afhankelijk van hoe positief je ingesteld bent en je partner.
    Het is dat wij positievelingen zijn anders zou ik nu ook in een mega dip zitten. We gaan niet bij de pakken neerzitten en genieten van het leven . Voor je het weet is het voorbij. Pluk de dag!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik ben niet depri, maar heb ook niet veel zin om 's avonds nog veel te doen. Als ik thuis kom is het al donker en dan na het eten nog met de hond gaan wandelen; dan is het snel laat. En heb ik eigenlijk ook alleen nog zin om op de bank te zitten, onder mijn dekentje...

Het huis is zowat een puinhoop op 't moment en ben strijk achter... Dat laatste gebeurt mij anders nooit! :(

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Misschien is het wel het vooruitzicht van het nieuwe jaar in combinatie met problemen die al langer spelen.
    Die problemen zijn nou nog steeds niet opgelost en daar is het nieuwe jaar alweer! Zo iets.
    Dat zijn mijn drempels altijd als ik depressief ben. Vooral mn verjaardag deed het hem (mensen denken altijd dat dat komt omdat mn ex op die dag zn leven heeft genomen...maar heb t altijd al gehad!) Weer n jaar ouder. En dan terug kijken en zien wat er allemaal nog niet gelukt is...
    Ben nu al n tijd aan t proberen om juist vooruit te kijken en te zien wat de mogelijkheden zijn ipv achteruit te kijken wat de gemiste kansen zijn.
    En mn verjaardag was dit jaar toppie! (maar dat kwam denk ik omdat ik net n goeie 3 a 4 weken er voor bevallen was van Wendy ;) )

4. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik ben zelf ook altijd wel vrolijk in de winter, alleen mijn partner dus totaal niet. Die kan me op het moment het bloed onder de nagels vandaan halen en ik merk dat dat toch ook wel zwaar op mijn humeur drukt. Vrolijk zijn voor 2 mensen dat gaat me niet lukken... Dusss.. ik ga vanavond lekker shoppen in mijn vrouwelijke eentje. :D

Share This Page