kan iemand mij uitleggen waar het aan ligt dat je de ene keer een filmpje kan kijken zonder dat ie tussentijds moet laden, en de andere keer 2 minuten kan kijken en weer 1 minuut moet wachten voor dat ie verder gaat. youtube b.v. nooit problemen maar als ik shorties van het gtst magazine wil kijken gaat dat nooit in 1 keer. vreselijk irritant. heb het ook met uitzending gemist en met series die ik kijk via andere sites. kon b.v. csi miami zonder onderbreking kijken, terwijl grey's anatomy weer met veel haperingen ging. vaak krijg ik ook bovenin m'n scherm een balkje over invoegtoepassing of iets over pop-ups. heeft het daar mee te maken? wie weet hier iets meer van?
Kan t type filmpje zijn, je download snelheid van dat moment, je verbinding, je software en of die up to date is, snelheid van de server waar het filmpje staat, upload snelheid van die server, wat je onderwijl nog meer aan t doen bent met je comp, stand van de sterren (oh nee das wat anders...) Nee maar serieus dat kan vanalles zijn. Heb t ook hoor en t is soms IRRITANT tot en met. Vooral als ze tig x zeggen dat je een plugin moet downloaden terwijl je die rot plugin al hebt (en ondertussen tegen beter weten in al tig x hebt gedownload!)
Jawel...als je weet wat de precieze oorzaak is. Maar dat kan ik van hier ook niet zien Als je teveel band breedte gebruikt bvb dan moet je als je filmpjes wilt kijken niks anders doen met je comp op t internet als alleen n film kikjken. Als t aan je software ligt moet je die updaten als het aan je eigen snelheid ligt heb je een andere abonnement nodig als het je verbinding is dan moet je geduld hebben tot deze weer goed werkt (en dan zou t ook met t zelfde filmpje van dag tot dag meoten verschillen) Als t aan de server ligt kan je er helaas niks aan doen. En als t aan t type filmpje ligt moet je de juiste software hebben er voor sowieso is het handig filmpjes die je download op de vlc media player te spelen die kan nml de meeste verschillende soorten aan en nog goed ook. Maarja moet je dus eerst uit zien te vinden WAT het dan is dat dit veroorzaakt. En soms is het gewoon echt het type filmpje en dan valt er weinig aan te doen behalve het te downloaden en vanaf je eigen schijf te spelen. Dan gaat t iets sneller...maja dan loop je risico op virusjes.