Energie te veel!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meertje, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden,

Hebben jullie dat ook zoveeeeeeel energie! :D
    Ik ben nu 27 weken zwanger en ben eigenlijk niet te stoppen.
    Helaas laat mijn rug het niet altijd toe maar ik sop nog steeds in 1 dag het hele huis van boven naar beneden.
    Help mee met de verbouwing in huis ren 20 keer per dag de trap op en af daarvoor.
    Slaap ook maar 6 uurtjes ben zo vroeg weer wakker (biologische wekker kan ik alvast wennen hahah) en heb gelijk weer energie voor twee.
    Moet zeggen maak me soms wel eens zorgen vraag me af of dit allemaal wel goed is voor de baby.
    :oops:
    Groetjes Meertje

2. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Hoi,

Ik was rond die tijd zo energiek als wat, maar zolang je het lichamelijk aankan, is er niks mis mee. Geniet nu er nog van, want dat kan straks wel anders zijn, luister gewoon goed naar je lichaam ;)

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Heel herkenbaar. Ik had sinds 20 weken energie voor 10 en dat duurde tot 42 weken. Het was zo erg dat ik er niet van kon slapen. Ik ben toen elke avond 1 uur op de hometrainer gaan zitten om de energie kwijt te raken, daarna kon ik lekker slapen.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wauw...mag ik een paar kilo van jouw overvlkoed lenen? Ik ben alleen nog maar moe, moe en moe en zelfs al slaap ik een gat in de dag, dan nóg kun je me elk moment betrappen op een potje knikkebollen... :)

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha is bij mij ook wel eens anders geweest hoor!
    In het begin was ik ook zo vreselijk moeeeeeeee :D

Maar wat Kiwi1 heeft sorry ik moest zo hard lachen net :) op een hometrainer een uur zitten om eindelijk te kunnen slapen.
    Ik zie het echt gebeuren dat dit bij mij straks ook moet hahahaha

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja, bizar he. Maar had ook een voordeel dat ik maar weinig was aangekomen aan het einde en lekker fit de bevalling in ging. Scheelde ook erg veel, vooral als je 32 uur bezig met met de bevalling.

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ehm dames?

mag ik wat energie van jullie? kunnen jullie niet wat overbeamen? :evil:

*jaloers*

8. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    32 UUR mijn lieve hemel ga nog maar een paar goed de trappen op en af voor een nog betere conditie hahahaha.

mymiracle ik zal wat energie door beamen hoor haha heb jij een beetje nachtrust voor mij dan!

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mijn keuken moet nog helemaal gesopt worden. Dus mocht je je vervelen en te veel energie hebben......

10. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha geen probleem hoor sniffy
    Heeft er ook mee te maken dat ik ADHD heb arm kind...
    Als ik stil zit wordt er behoorlijk geschopt van binnen uit beeb is het niet gewend haha

Deel Deze Pagina