hallo wie kan me een beetje hoop geven hallo ik weet sinds anderhalve week dat ik zwanger ben ik had smaandas een test gedaan omdat ik een week over tijd was en ja hij was positief ik heb het op de maandag gedaan en op de woensdag kwam er bruin bloed een beetje waarop ik nu al 8 dagen vloei rood bloed heb niks verloren heb geen buikpijn maar wel nog kwaaltjes bv. pijnlijke borsten en heel veel plassen ik heb ook de verloskindige gebeld die vertelde dat ik nu 6 week heen was en het niks was om ongerust over te worden en dat we het wel zien 12 febr als ik me eerste echo krijg. ondanks dat alles maak ik me toe wel zorgen wie heeft dit ook meegemaakt
Ik zou afgaan op wat je verloskundige zegt die heeft toch het allermeeste ervaring. persoonlijk zou ik het niet weten ook... Heel veel succes met afwachten en heel veel geduld toegewenst. (en anders gewoon af en toe nog een testje doen tussendoor om je gerust te stellen) succes
ik heb dit ook gehad. heb anderhalve week lang echt gevloeid met helderrood bloed, bleek bij mij een stolsel aan de vruchtzak te zijn. maar moch wel eerder voor een echo. vind het toch wel wat hoor als je anders nog tot de 12e in het spanning moet wachten
dankje wel en ik had in de tussen tijd al een nieuwe test gedaan die ook postief was ja ik vind het ook erg lang wachten zit steeds in die onzekerheid ben thuis van me werk en krijg dar nu ook een beetje gezeur over omdat ik nog niks wil vertellen ik wil eerst de 12 afwachten en tja ik ben normaal 4 dagen ong en nu al 8 vind at best we lang het is niet zo erg als me normale menstruatie en heb het dan ook niet bioj me andere 2 gehad ik hoop maar dat het goed komt
Tussendoor testen heeft helemaal geen zin. De test zal toch positief aangeven omdat er hoe dan ook HCG in je lijf zit. Ik heb hier ook ervaring mee, helaas met een minder goede afloop. In de zesde week van mijn zwangerschap begon ik ook te vloeien. Ik had geen stolsels en geen krampen, het leek meer op een heftige menstruatie. Bij mij was het helaas wel een miskraam. Veel succes en geduld toegewenst!
Ik kan heel goed begrijpen dat je je onzeker voelt. Ik denk dat je op de woorden van de vk af mag gaan. Je hebt weer positief getest dus ik denk dat het dan nog wel goed zit. Succes met wachten. Ik hoop dat alles goed is.
ik heb hierbij ook geen heftige menstruatie het is wel minder dan me normale menstruatie. het is wel fel rood ik ik begin wel steeds meer dingen zoals tinteling in me tepels te voelen dus tja
zijn er meer mensen die ervaring ermee hebben zou graag hun verhaal willen horen. want heb er weinig vertrouwen in