rugpijn bij het uit bed komen

Discussion in 'Zwangerschap' started by mandy24, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy24

mandy24 Bekend lid

Sep 28, 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hoi allemaal,

ik heb sinds een paar dagen echt pijn in mijn rug als ik uit bed kom. Hebben meer mensen hier last van?
    En zou het helpen om met een voedingskussen te slapen? Of maak ik het dan alleen maar erger?

Groetjes Mandy

2. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

Jun 14, 2008
    686
    0
    0
    hey mandy,

Ik heb ook sinds een week last van rugpijn als ik uit bed kom..ik ben ongeveer even ver..ook 27 weken en een paar dagen.
    Ik vraag me ook af wat hiertegen zou helpen..misschien een voedingskussen idd? iemand tips?

Groetjes

3. meertje

meertje Bekend lid

Sep 12, 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Op je zij liggen met een kussen tussen je knieen.
    Voordat je uit bed gaat plat op je rug liggen knieen gebogen en 1 voor 1 knie naar je neus halen.
    ongeveer 10 keer

Het heeft namelijk te maken dat je die dag ervoor te veel hebt gedaan en je rug door de rust stijf wordt.
    Deze tips die hier boven staan heb ik gekregen van mijn fysio.
    succes

4. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Je gaat waarschijnlijk onbewust op je rug slapen. Dit kan je voorkomen door je 'in te bakenen' met een voedingskussen.

Ik draai 's nachts zo veel, lijkt wel een reuzenrad.
    Ga ook maar eens een voedingskussen kopen.

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Denk dat ik m ook maar ga kopen, is nog wel vroeg maar slaap gewoon niet echt lekker telkens en heb ok vaak pijn in mn rug!

6. mandy24

mandy24 Bekend lid

Sep 28, 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hey Meertje,

ik heb je tips opgevolgd. Ben heel niet gewend aan ochtendgymnastiek maar het werkte wel. Ben zonder pijn me bed uit gekomen :)

Super bedankt voor je tips!

Groetjes Mandy

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ahaaaa ik heb dat ook maar ik weet wel dat het komt omdat ik op mijn rug slaap. op mn zij ligt niet lekker. sochtends moet ik me dan ook echt voorbereiden op het opstaan. hmm dan maar een voedignskussen kopen. was het al van plan te doen.

Share This Page