Een maand of 2 geleden ben ik bevallen van een mooie meid. Bevalling was erg heftig en ben daar echt ziek van geworden. Veel naweeen tot overgeven aan toe. Toen dat na een paar weken begon af te zakken kregen wij met zijn alle ook nog een buikgriep. En om deze 2 redenen helemaal vergeten om de ha te bellen voor een spiraal. Inmiddels al wel gebeld, ha heeft vakantie. En de vervanger ken ik niet en om dan gelijk met open benen te gaan liggen zie ik niet zo zitten. Alleen nu het volgende Mijn menstruatie heb ik al wel gehad, dat heeft bijna 2 weken geduurt. Partner en ik zijn na de buikgriep een aantal keer sexueel actief geweest. Bijna alle keren met condoom, maar 1x zijn wij dit vergeten. Zelfs ik heb er niet aan gedacht, terwijl ik degene ben die het veilig wil doen in de tussentijd dat ik nog geen spiraal heb. Alleen als ik nu mijn cyclus bereken dan komt die ene keer uit op 2 dagen voor de vermoedelijke eisprong. Nu ben ik als de doods dat ik zwanger ben. Nu weet ik niet of de cyclus na de bevalling gelijk weer normaal is? En weten jullie misschien ook ofdat de vermoedelijke eisprong later komt vanwege het langere bloedverles? Voor een map is het te laat waarschijnlijk, want het is al 3 dagen geleden gebeurd. Partner zegt dat ik me druk moet maken en dat het wel losloopt. Maar hij heeft geen heftige bevalling gehad waardoor hij ook geen angst heeft om opnieuw te moeten bevallen. Is er een kans dat ik zwanger ben?
Gefeliciteerd met je meisje en wat jammer dat je bevalling en kraamtijd zo heftig was! Er is natuurlijk een kans dat je zwanger bent als je onveilig hebt gevreeën. Het kan een optie zijn om een nood spiraal te laten plaatsen, google maar eens. Dat kan eventueel abortief werken en daarna gewoon als anti conceptie. Ik kende overigens de gyn die mijn onderkant inspecteerde na de bevalling ook niet en mocht ook gelijk met mn benen wijd. Relativeren
Das is niet zo fijn. Ik weet niet of het je helpt, maar mijn cyclus was na de eerste menstruatie gelijk weer als vanouds.
Gefeliciteerd met je dochtertje! Wat vervelend dat je bevalling en de tijd erna zo zwaar waren. Er bestaat natuurlijk een kans dat je zwanger bent geraakt. Idd heb ik ook al eens gehoord van een noodspiraal je kan altijd googlen of het wat voor je is. Maar ik heb een kleine troost voor je geen bevalling is hetzelfde. Zo zwaar als je deze hebt ervaren kan de volgende bevalling een "makkie" zijn .