Beste VK's, Ik heb even een vraagje.Ben ruim 18 weken zwanger en heb al vaak last van mijn rug,soms heupen en volgens mij banden gehad.Nu heb ik sinds eergister erge last van mijn stuitje.En gister ben ik een stukje gaan fietsen en moest een steile weg op en voelde dat ik last kreeg van mijn buik.Toen ik eenmaal afstapte was het nog erger,t was echt een felle stekende pijn in onderbuik/liezen die aan bleef houden,net als pijn in je zij maar dan daar,ging er ook gewoon naar lopen.'s Avonds met een kruik werd het iets minder,maar het blijft nog aardig gevoelig.Ook als ik bijvoorbeeld vooroverbuig,voelt rond de plek van mijn blaas,maar mijn urine was goed dus.Weten jullie wat dit kan zijn misschien toch gewoon mn banden of is het BI?Word er een beetje onzeker van....O nog 1klein vraagje, als de foetus bij 16enhalve week CRL 10 is,is dit dan te klein? Alvast bedankt voor jullie antwoord, groetjes
Hoi Poekie83, ik dnek dat je je banden een beejte teveel op de proef hebt gesteld. De ene keer zal het goed gaan en de andere keer is het net teveel. Het is dus bandenpijn en wat je zegt; daar kun je nog dagen wat last van hebben. Volgende keer iets voorzichtiger. En een CRL bij 16 weken is niet meer echjt betrouwbaar, dan wordt liever het hoofd en de buikomtrek gemeten. Ik heb nu even geen schema van de crl bij de hadn dus ik kan het je niet zeggen. Als ze bij de echo tevreden waren, zou ik me daar in ieder geval niet druk om maken. Groetjes Brigitte