FF mijn ei kwijt

Discussion in 'Zwangerschap' started by daphne78, Aug 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik moet echt even van me afschrijven want ik voel me zo vreselijk klote.
    Zit momenteel weer ziek thuis, ben misschien iets minder misselijk dan de laatste weken maar ik geef wel meer over. Ik haal de wc niet eens meer. Gisteren is bijna elke maaltijd er weer uitgekomen. Bah!!!!

Ben echt wel blij dat ik in verwachting ben van een kleine, maar ben niet blij dat ik zwanger ben. Want ik ben echt zwanger zwanger. Kom ook nog steeds niets aan, kan ook maar zo weinig eten. Ik voel me niet happy met het ziek zijn door zwangerschap. Ben toch niet ziek? Maar ben wel ziek!

Voel me schuldig ten aanzien van me werk, maar ja.. kan op dit moment echt niet werken, want als ik thuis de wc al niet redt.. ik moet er 3 kwartier tot een uur voor rijden, en dan nog op kantoor zitten.

Soms denk ik dat anderen denken dat ik me aanstel. Maar ja, ik heb ook echt wel dagen dat ik maar 1x hoef over te geven, en als dat nou 's ochtends is dan vallen de middagen wel mee. Maar ik stel me niet aan, misschien kan een ander dit beter verdragen als ik, maar ik kan hier niet tegen! Ben ik even niet misselijk dan krijg ik mega honger en krijg ik last van maagzuur.
    Emesafene helpt niet, heb 2x accupunctuur gedaan, maar ben er niet tevreden genoeg over. Nee ik weet het even niet.

Had de hoop dat ik hier nu vanaf zou zijn, maar helaas. Hoelang moet ik nog wachten tot dit overgaat?

Voel me gewoon echt bleh, en had even de behoefte om mijn ei te dumpen.
    Ik weet dat ik niet de enige ben, en dat er mensen zijn die het nog even erger hebben getroffen, maar ja.... aaaaaaaghhhghhg

Groetjes Daphne
    Ps: vind die kleine in mijn buik echt wel leuk hoor, heb nu Angelsound gekocht en kan elke avond eventjes naar het hartje luisteren en dan komt het wat meer tot leven voor ons gevoel.

2. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

Feb 14, 2006
    152
    0
    0
    hoi Daphne,

Balen voor je zeg! Enneh laat ze maar denken die andere mensen, jij voelt het beste wat je wel en niet kunt.... Jij bent de baas over je eigen leven en lichaam en zeker nu je ook nog eens een kindje verwacht. Verzet je niet maar geef je er aan toe dan val thet meestal weer mee, verzet roept ook een klote gevoel op!

Groetjes,
    miek

3. natascha25

natascha25 Bekend lid

Nov 1, 2005
    732
    0
    0
    gewoon doen wat je denkt dat je moet doen. Ziek op je werk zitten voel je je alleen maar rotter door. En ziek is ziek het valt neit mee allemaal onthou dat. Ik ben vanaf 28 weken halve dagen gaan werken en het ging een stuk beter maar niet goed. Op een gegeven moment kon ik het niet meer opbrengen om te gaan en heb me ziek gemeld en voelde me daar zoooo schuldig over. toen ik het gedaan had moet ik zeggen dat ikme gelijk al beter voelde. En je werkgever is verzekerd hoor.

e moet lekker aan jezelf denken en je niet schuldig voelen.

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej Daphne...

ik weet wat je doormaakt ik heb dat zelf ook hoor moet regelmatig spugen en maagzuur dat hoord bij mijn dagelijks leven momenteel...
    maar als je zoveel spuugt he meis bel dan even je VK op misschien weten hun iets om er minder last te van te krijgen.

en wat betreft je ziekmelding... je eigen daar niet druk om maken hoor je baas hoeft nog niet eens zelf die ziektewet te betalen ,want ziek zijn door zwangerschap gaat via een ander potje...

nou dikke kus van mij tot horens...

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou meis, ik weet precies wat je bedoelt....mijn zus heeft het ook zo erg gehad. En dat is bepaald geen pretje...
    En dat je daar moedeloos van wordt is logisch en heeft niets te maken of jij wel of niet blij bent met je beebje...tuurlijk ben je daar blij mee!!
    Bij mijn zus hielp het als ze melk dronk, misschien bij jou ook?
    Heel veel sterkte meis...ik hoop dat het gauw minder wordt...

6. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey meid.

wat ontzettend verveldn is dit zeg.
    probeer inderdaad even je vk te bellen want als je blijft overgeven en je kan echt niets binnen houden dan is dat ook echt niet goed. misschien weet je vk inderdaad iets om het minder te laten worden.

heel veel sterkte ermee.

liefs tascha

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat vervelend voor je! Maar werken in zo'n situatie kan gewoon echt niet... Ik snap best dat je je schuldig voelt tegenover je werk, maar dat moet je niet doen. Jij kan er niks aan doen dat je zo misselijk bent!

Heel veel sterkte ermee, hopelijk zakt de misselijkheid snel!

Gr. Miranda

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi tjee wat vervelend voor je!
    Hou jezelf goed in de gaten! Ik ken ook wel verhalen van meiden die teveel overgaven en daardoor weer ontzettend ziek zijn.
    Probeer in ieder geval genoeg vocht binnen te krijgen.
    Enne laat anderen maar lekker denken wat ze willen!

9. Suusje03

Suusje03 Actief lid

Feb 11, 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi Daphne,

Ik ben vanaf week 7 tot (schrik niet) 21 weken aan het kotsen geweest. Ik snap ook helemaal dat je er nu gewoon van baalt. Ik had ook een moment dat ik het echt niet meer leuk vond en ook gewoon niet meer wilde. Kotste de hele dag door. Had ook een krukje op de wc gezet zodat ik zittend kon spugen :) Ook bij mij werkte de Emesafene niet. Moest bijna opgenomen worden omdat ik 7 kilo was afgevallen. M'n gyn zei dat ik meer zoetigheid moest gaan eten en meer koolhydraten.(broodje jam, appelstroop ed.) Dat heb ik toen geprobeerd en het ging meteen wat beter met me. Heb groene limonade gekocht en elke keer dat ik me misselijk voelde nam ik een paar slokjes daarvan en trok de misselijkheid weg. Ook at ik eerst een banaan voordat ik me bed uitging. Soms hielp het maar soms ook niet. Misschien zijn dit wat tips die bij jou ook helpen. ;)
    Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. En voel je vooral niet schuldig ten opzichte van je werk! Ziek is ziek, punt.

Groetjes Suus

10. Suusje03

Suusje03 Actief lid

Feb 11, 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Oja, je hoeft je geen zorgen te maken over de beeb, die krijgt alles wat ie nodig heeft. Die trekt alles bij jou vandaan en daarom vorl je je zelf zo beroerd.

Share This Page