Oh maar ik ben ook niet boos en ik respecteer hem zeer zeker. Ik heb ook netjes afgezegd hoor. Alleen komt het op mij over dat hij me niet vertrouwd. En ja ik zou hem idd wel laten gaan omdat ik me er niet druk om zou maken.
Ik denk wat jouw man bedoeld dat hij zich buitenspel gezet voelt. Of jij geen plezier met hem kan maken, maar wel met anderen. En jouw interesse ligt ergens anders waar hij geen interesse in heeft en dat steekt als je er ook nog wat mee gaat doen (ongeacht wie). Hij denkt waarschijnlijk dat je anderen nodig hebt om plezier te hebben en dat je dat niet met hem kan. Mijn ex gaf dat als verweer als ik wat met mijn beste vriend ging doen (zo'n zelfde platonische relatie haha). Hij vond het dat ik leuke dingen met hem hoorde te doen en of hij niet meer interessant was. Heel warrig en te ver gezocht. Maar ik heb die mannenlogica al vaker gehoord Hij is bang jou kwijt te raken, dat ligt niet aan jouw beste vriendm, maar meer de angst dat je de interesse in hem kwijt raakt. Praat erover en plan ook leuke andere dingen met jouw man. Dan waait het over dat je wat 'voor jezelf' hebt. Dan kun jij je ding doen en voelt hij zich ook weer prettig, omdat je iets samen met hem doet. Quality time