Van mijn moeder hebben wij voor de nieuwe baby een lief zacht tutlapje gekregen met een muizenhoofdje. Het lapje is wit. Ik wil graag nog zo'n doekje kopen aangezien mijn zoontje ook 2 doekjes heeft (altijd handig, een in de was en een in z'n bed, of als er eentje kwijt raakt). Ik weet alleen niet waar deze vandaan komt.. Mijn moeder weet het ook niet meer (handig he ) Dit is 'm
Gevonden! Ik zag heel klein een merknaampje en heb gegoogled, kwam bij een leverancier aan kruidvat (daar komt ie denk ik vandaan) en zag ze nu ook op marktplaats! In ieder geval bedankt! (Mocht iemand er een over hebben, ben ik nog wel geinteresseerd!)
grote kans dat je (nog ongeboren) baby straks een heel andere knuffel als favoriet uitkiest hoor! maargoed, als het deze wel wordt, dan heb je iig vast 2!
Ja klopt Moes, maar ik zag bij mijn zoontje dat hij de eerste de beste helemaal geweldig vond. Gelukkig hadden we er hier gelijk al 2 van gekregen, dus voor de zekerheid hier ook maar eentje bij. Straks zijn ze in april nergens meer verkrijgbaar ofzo.. zul je net zien
ok blij dat je het hebt want ik heb hem helaas niet voor je ... Tim heeft van mij elke keer dezelfde knuffel in bed en geen andere en daar heb ik er 3 van ! 2 thuis en 1 bij oma om te slapen hihi ... tot nu toe werkt het maar kan ik nog kiezen he !
Als je er mee naar de winkel gaat kunnen zij in het centrale systeem kijken wie het nog voorradig heeft!