Wij hebben deze kast van de Ikea, alleen met een andere indeling. (Ff terug gelezen haha Pax dus ) Links: 5 legplanken. Rechts: hang + drie laden (onderste la is voor de sokken). Ik vind het een hele mooie grote kast. Erg tevreden over.
Wij hebben een op maat gemaakte inbouwkast. De kinderen hebben allebei een pax. De body van een pax kan inderdaad niet heel goed tegen uit en weer in elkaar zetten, maar die kan je desnoods vervangen na een verhuizing, die kost niet zoveel. Wat het duur maakt, de deuren en lades en zo, zet je dan zo in de nieuwe body.
We hebben een grote kast met schuifdeuren van de Haco. Deze is 2,5m breed en kan je ook maar eigen inzicht inrichten met planken en roedes. We hebben hem inmiddels 7 jaar en is een erg fijne kast. Hij was ook lang niet zo duur als de Pax kasten die we in ons oude huis hadden.
Wij hebben in alle kamers inbouwkasten. In mijn vorige huis had ik een gamma kast...na een jaar viel spontaan de zijkant eraf.
Een grenen kast van de Ikea, zelf geschilderd. De jongens ook grenen kasten, oudste heeft alleen een hele mooie oud grenen kast die we niet hebben geschilderd.
Pax kast ook hier. Verhuizen gaan we er niet mee doen. Kast voldoet erg goed. Een grote kastenwand van boven tot onder gemaakt.
Ook hier een Pax, pas sinds twee maanden, bevalt heel goed! Hiervoor een kast van Haco, maar die viel van ellende uit elkaar. Deze voelt steviger, met name inderdaad de lades, planken en deuren. De ombouw kost niks dus is zo te vervangen indien nodig.