Met mijn poppen spelen samen met mijn allerbeste vriendinnetje. Waar is de tijd... *zwijmel zwijmel* Kampen bouwen in het tuinhuisje, kikkers vangen in de beek... Ik heb een superleuke kindertijd gehad.
Mijn berenblokhut, mijn poppen. Breigaren en oude lapjes waar ik kleertjes voor mijn knuffeltjes voor maakte. Lekker buiten spelen met de buurkindjes.
Mijn verkleedkist, ik was dol op verkleden. Verder met barbies, baby born, buiten spelen, tekenen/schilderen/kleien, met mijn keukentje spelen, lezen, en verder veel spelletjes zoals tikkertje/verstoppertje etc. Later kwamen daar dingen bij zoals flippos en knikkeren.
Ik was bijna altijd buiten.Voetballen met vriendjes,badmintonnen met mijn broertjes.Picknicken met de buurtkinderen.Hutten bouwen.Rondjes hardlopen rond de flat Als het slecht weer was speelde ik met Playmobiel en toen ik wat ouder werd verslond ik ongeveer een boek per dag.Ik speelde ook erg veel met mijn broertjes.
Barbies en my little pony herinner ik me vooral Maar ik weet toen ik jonger was dat ik zomers veel buiten speelde met de andere meisjes op het plein.. allerlei spelletjes en bij elkaar in de tuin, of op de sloot in roeibootje. (met ouderen er bij hoor) En had een babyborn pop die kon plassen en eten dat was ook erg leuk