Ervaren ovu-testers gevraagd!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bbtje, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ladies!

Voor mij is dit pas de 1e serieuze ronde met ovulatietesten (daarvoor een keer halfslachtig gedaan en gestopt bij de 2e test (positief), terwijl ik dus nog even door had moeten gaan).
    Aan de ene kant vind ik het prettig, omdat je er wat meer zicht op krijgt, aan de andere kant roept het enorm veel vragen op.

Op de 17e en vooral de 18e februari had ik al wel een zichtbare streep. De 19e waren ze ineens verdwenen.
    Nu vandaag wel weer een streep te zien. Ik zit vandaag op CD 11.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Wat kan ik verwachten? Komt 'ie binnenkort of zal 'ie bij mij gewoon schommelen?

Moet ik nog even zeggen dat ik vorige maand op de 24e een hele lichte had en op 26 januari had ik ineens een knaller, ik had toen alleen nog geen zicht op mijn cyclus, dus geen idee op welke dag ik zat. (en ben toen: dom dom.. ook meteen gestopt met testen op de 26e).

Alle hulp en tips/antwoorden zijn welkom! Thanks dames!

2. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Ik gok dat je morgen 2 dikke strepen hebt en dus overmorgen je eisprong op dag 13. Dat is netjes hoor. Lekker nu al gaan klussen, dan ben je in ieder geval op tijd! Succes!

3. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Hij lijkt er wel aan te komen! Denk erom dat je vanavond ook nog even test want dat deed ik niet en hierdoor heb ik hem waarschijnlijk gemist en ging hij de volgende dag weer hard omlaag. Vanavond niet positief dan gok ik dat hij morgen wel positief wordt

4. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm.. vanavond huis vol visite (vl jarig). Maar ik hoop dat ik daarvoor nog tijd heb.
    Dankjewel voor het meekijken. Zou mooi zijn als 'ie inderdaad komt, want dan klopt mijn gevoel wel (dat ik in ieder geval geen hele lange cyclus heb).
    Op dit moment nog geen echt rekbaar slijm, niet zoals ik vorige maand gezien heb in ieder geval.

5. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met vriendlief Bbtje!!
    Helaas kan ik ook nog niet echt wijs worden uit jouw ovu's als beginner in de dop.
    Ik test over twee uur weer en moet ook afwachten wat die gaat zeggen.
    Zal wel weer een foto plaatsen dan!
    Fijne verjaardagsavond!!

6. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Morgen om 12 uur nog een testje doen met je tweede plas van de dag. En niet teveel drinken ervoor. Denk dat je dan een knaller hebt! Ik test zelf door tot twee dagen nadat de knaller is geweest om te kijken of h weer heel licht wordt

7. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik denk dat hij morgen inderdaad positief is... dus aan de klus deze dagen :)

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Zou nog een paar dagen doortesten, na het begin van je piek kun je na 24-48 uur je Eisprong verwachten. Test streep met even duidelijk danwel duidelijker zijn als de controle streep.

9. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel allemaal! Super fijn, de adviezen!

Annnn, ik zag dat jij je knaller gehad hebt: super!!!! :D Nu op het wachtbankje: succes!

Ik heb gisteren niet meer kunnen testen, er stonden al te snel mensen op de stoep. :D Ik ga zo nog een testje er tegenaan gooien en kijken hoe ik zit.

10. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, nog duidelijk geen knaller vandaag. Morgen dan misschien? Precies 4 weken na mijn vorige knaller (26 jan)?

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Bij mij lopen ze vaak niet echt op hoor. Soms denk ik ja nu gaat ie echt knallen en dan wordt hij juist weer lichter en dan ineens BAM een knaller er tussen.

12. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uh... wat nu???

Die van vanochtend was echt geen knaller! En nu weer bijna niets te zien???

:( Ik word hier onwijs onzeker van... Zo lijkt 'ie te komen en dan ineens weer niks. Heb ik 'm gemist??

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik denk niet dat je je ei heb gemist maar dat hij juist nog moet komen, ik zou zeker door blijven testen.

14. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Idd door blijven testen! Mijne lopen ook altijd op, dan een dag bijna niets en de dag daarna is er opeens een (bijna) knaltest!

15. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Dit dus heb ik ook gehad

16. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geeft wel hoop.. ik hoop dat dat bij mij ook het geval is. Ik weet het niet meer. Nog steeds geen knaller. Volgende maand begin ik maar wat later met testen, want dit maakt me onzeker zo. Nouja, we klussen sowieso om de dag, dus ook als 'ie wel geweest zou zijn, hebben we wel een kans.

Net in ieder geval weer getest. Nog steeds geen ei te vinden en testje van gisteravond is een vlektest, zie ik nu.
    Ik hoop dat mijn eitje zich binnenkort een keer aandient als 'ie nog niet geweest is....

17. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Denk echt niet dat ie al geweest is! Kijk hieronder mijn rijtje van vorige maand, die werden ook donkerder en weer lichter. Raakte ik ook van in de war toen! De foto is een beetje onscherp maar zo kun je een beetje vergelijken!

18. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super fijn, Key, dankjewel voor het voorbeeld.

Hmm.. gewoon nog even afwachten dus. Ik blijf gewoon doortesten en dan hoop ik dat 'ie snel komt! Ondertussen gooi ik de resultaten gewoon hier neer als ik weer getest heb, want de feedback is best prettig!

19. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ja natuurlijk mag dat ik kijk in ieder geval graag mee:) en geen dank, daar is dit forum voor toch!:) geduld is een schone zaak., helaas ook een erg lastige zaak;);) begint bij mij nu ook te kriebelen wanneer mn ei zal komen.. Ik hoop iets eerder deze maand, vorige maand een lange cyclus gehad pff.. Als ie op dag 18-20 komt ben ik superbij!:)

20. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Zie trouwens dat je mirena er net uit is en dat je vorige cyclus 53 dagen betrof... Meestal heb je 2 weken na je ei je menstruatie, dus moet je wellicht nog best lang door testen.. Soms heb je na de stop van de pil en een lange cyclus nog niet gelijk een eisprong ook.

Deel Deze Pagina