Ik mag verlengen. Maar welke moet ik nu kiezen? Ik heb nu een Galaxy S6 maar wil eens wat anders. Wat heb jij en waarom? Wat zijn de voor en nadelen? Kan ik met een Iphone ook de Google agenda van Diabloman samenvoegen en andersom?
Ik had altijd een iPhone. Nadeel; belachelijk duur en veel apps moet je betalen. Voordeel: werkt iets eenvoudiger dan een Android. Nadeel Android; iets moeilijker dan een iPhone. Voordeel; stukken goedkoper en de apps zijn bijna altijd gratis. Ik heb nu een Samsung s5 neo. Bevalt perfect. Ik vind iPhones echt een prettig product maar ik vind ze zo belachelijk duur. Dat is het mij niet waard. Oh en als je een Mac hebt zou ik wel een iPhone doen. Mac werkt vind ik niet prettig samen met een Android. Werkt het best met iPhone. Als je Windows hebt zijn beide makkelijk.
Het is erg persoonlijk. Ik ben een applefan, heb ook een ipad mini. Mijn man heeft ook alles van apple. Voor mijn dochter hebben we een samsung tablet genomen, omdat die kindvriendelijker en portemonnaie vriendrlijker is. Vaak hoor ik dat samsung-mensen niet meer aan een i phone kunnen wennen n andersom. Pluspunt voor de samsumg: de camera is veeeeel beter! Mooiere foto's.
Ik heb een Iphone en vindt het super! Ik had altijd een Samsung maar Iphone werkt veel fijner, vind ik dan. Het scheelt ook dat mijn vriend een Iphone heeft dus de agenda's koppelen wij. Ik weet niet of dat ook kan met Samsung/Iphone.
Dankjewel, ik heb geen mac maar een gewone windows laptop. Hoe is het verschil in kwaliteit qua behuizing? Kan Iphone tegen een stootje?
Ben een aantal jaar geleden van Samsung naar iPhone gegaan en ik wil nooit meer terug. Vind iPhone echt fijner en makkelijker. Maar volgens mij is het voor iedereen echt persoonlijk.
Ik zou zeggen: Blijf bij Samsung. 1) Je bent die interface al gewend, dus hoef je niet te gaan wennen aan de iOS interface. Grootste verschil (wat het lastigste went) is dat ie maar 1 knop heeft dus geen back button. Dat moet je in de apps zelf doen en in de ene app zit het links en in de andere rechts... 2) Apple communiceert perfect met andere Apple producten onderling, maar niet zo goed met Windows of Android. Google agenda op de iPhone? Nog nooit gezien! Laat staan een gedeelde agenda van iemand anders. 3) Al genoemd: Android heeft veel meer apps. En meer gratis ook. Zul je zien dat jouw favo app niet beschikbaar is voor iOS, of dat de gegevens niet overgenomen worden.
Ik had altijd samsungs. Maar hoorde zoveel lovende woorden over de iphone...dat ik een jaar geleden een iphone 6 heb gekocht. Na 13 maanden was ik er nog niet aan gewend. En vind de camera echt veel slechter als van de samsung s4 die ik voor de iphone had. Twee weken geleden heb ik mijn iphone verkocht en heb ik nu de samsung s7. Super blij mee!!!! Ik zal even een foto toevoegen van verschil ik camera. Dit zijn gewoon de standaard instellingen als je de camera opent. Links de samsung...rechts de iphone
Geen enkele telefoon van tegenwoordig kan je laten vallen. Daar kunnen ze allemaal niet tegen Ik ben zelf echt een vreselijk lomp persoon en al mijn toestellen hebben het wel overleefd. In een hoesje dat dan wel, ik heb ze altijd in een bookcase. Samsung is plastic en iPhone dacht ik tegenwoordig ook. Oh voor mij nog een nadeel. Ik vind de nieuwe iPhones zo belachelijk groot dat dat alleen al een no go is..
Daar heb je een punt LadyXochi, vooral dat met die agenda vindt ik wel fijn want in mijn telefoon houdt ik alles bij..
Lieverd, nu toon je het verschil tussen de beeldschermen, niet van de camera. Beste toon je dát, door met beide toestellen een foto te maken op exact dezelfde plek, vlak na elkaar (i.v.m. lichtinval).
Een iPhone heeft geen menu. Je hebt je scherm en daar staan al je apps op. Bij android heb je dus ook nog een menu. Waar je alle apps enzo hebt staan. Apple heeft dat niet.
Daar heb je gelijk in Bubblez hahahaha. Wauw Consider, dat is wel vervelend als je er na 13 maanden nog niet aan gewend bent
De gegevens van je Google agenda zul je niet snel kwijtraken, want die worden online opgeslagen. Ik bedoel meer bijvoorbeeld je level 964 bij Candy Crush. Ohnee, dat wordt ook online opgeslagen... Maar alle apps waar je geen account voor hebt aan moeten maken of je data kunt uploaden, staat in de app zelf opgeslagen (of op de telefoon ergens, maar dat is nog lastiger om over te zetten). Kan zijn dat app X in zowel de Play store als in de App store beschikbaar is, maar het is dan meestal toch een heel ander programma (technisch anders, functioneel bijna gelijk).