Hey meiden, ik krijg zaterdag een kitten en ik weet dus echt geen naam. Het is een poes (vrouwtje) en ze is een lapjeskat. Ik wil niet echt een standaard naam zoals Minoes ofzo. Maar wel een makkelijke korte naam. Ik dacht zelf aan Lily maar twijfel een beetje haha, misschien hebben jullie een idee? Liefs
Poes 😀 . Onze poes heet officieel muis , maar heeft zelf besloten daar vooral niet naar te luisteren. ( of eigenlijk vervang luisteren door te horen wanneer je het tegen haar had en of ze van haar wollige billetjes wou komen om te eten of geaaid te worden, echt luisteren doet ze niet aan.. Zoals eenechte Kat betaamd) Poes wel dus .... Poes heet ze nu.
Die van ons (ook een lapjes, htk kat maar met langer haar) heet Izzy haha kregen haar in onze Grey's anatomie verslaving.
Ik vind het leuk om oom of tante ervoor te zetten! Tante Loes of tante Hennie! Gewoon iets droogs haha
Oh wat zitten er leuke namen tussen! Izzy is gaaf! En Pip ook haha! Oh dr zijn zoveel leuke, echt moeilijk haha.
Zijn echt al leuke namen genoemd. Wij hebben afgelopen zaterdag ook weer een huisgenootje in ons gezin opgenomen geen poes maar wel een dwergpapegaai. Yara
Daisy Milou Miyau Lola Onze zoon noemt de poes nu Boedha. En nee, dat is niet haar naam Maar die is al oud en dik. Vandaar