goed zittende bikini...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi dames,

Gewoonlijk draag ik als ik ga zwemmen een bandeau bikini maar nu heb ik voor het eerst een bikini besteld met beugel. Het topje is wel in bandeau vorm omdat ik dat mooi vind. (foto is niet degene die ik besteld heb maar wel ongeveer hetzelfde idee)
    Nu vroeg ik me af of dat fijn zit met een beugel...
    Ik heb kleine borsten en ben verder ook slank tot dun zeg maar. Met mijn andere bikini's voel ik me vaak zo'n meisje van 16:) Ook heb ik het idee dat die haast geen steun geven en het zit gewoon niet fijn.
    Kijk wat je niet hebt kan je niet maken maar van mij mag het er wel iets vrouwelijker uitzien;) dus dat het bij mijn borsten iets mooier zit.
    Tips zijn welkom;)

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi hoi

Ik heb ooit een bikini met beugel gehad maar ik kan me niet meer herinneren of die lekkerder zat dan met een bikini Zonder beugel
    Haha Erg hè ..
    Waarom ga je niet even naar hunkemuller toe en pas je er een paar?

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Ik heb ook een wat kleinere cup, maat B. Ik heb wel eens zo'n beugelbikini gepast maar vond het 3x niks. Ik heb niks dat ondersteuning nodig heeft, alles zit nog op zn plek:p en die beugel prikte me dan steeds, zat iig niet lekker.

Ik zou dus ook eerst even ergens gaan passen!

4. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Die bikini op t plaatje vind ik wel stoer!

Ik waag me er dit jaar maar niet aan.

5. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier cupmaat f/g momenteel dankzij de bv en zeker wel een beugel nodig! Maar anders met D cup heb ik ook altijd beugel zit toch wat mooier vind ik en voel me zekerder.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier cup b en met een beugel oogt het hier 'te nep'. De cups zijn dan vaak voorgevormd in een vorm en vulling die ik niet heb :(.
    Hier dus de strapless zonder beugel en met vulling haha

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb een b en vind een beugel juist mooier en ook fijner zitten bij mij mits er een beetje push up bij Zit

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    ik vind hem echt prachtig! Wil zelf ook heel graag zo'n soort topje maar dan hangen mijn borsten ergens bij mn navel denk ik... (dat krijg je na 2 (en zo 3) kinderen he hahaha!) Ik moet helaas echt goede steun hebben en dan vallen er heel veel topjes al af :(

Maar meis ik zal dit gewoon doen hoor! Ik vind hem echt prachtig!

9. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Vind juist dat zonder beugel je er nog platter uitziet dan je bent :(
    Ook met bandeau heb k dat.. hier dus alleen beugel/voorgevormd/push up

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja precies! met een bh aan lijk ik minder plat dan met bandeau bikini... omdat in mijn bh's beugel + klein beetje opvulling zit.
    Ik voel me in bikini extra plat omdat zo'n topje je borsten ook nog een beetje plat drukken. Vandaar dat ik iets anders wil proberen.

Bedankt voor de reacties... ik denk dat ik mijn bestelling maar gewoon moet afwachten. ;)

11. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Vind ik ook. Voor de kids had ik ook altijd bandeau bikini's maar na 2 zwangerschappen en afvallen helaas ook wat minder over. Bandeau maakt mij gewoon plat ;)

Een mooie push up of maximizer (aanrader) staan gewoon veel mooier. Voel me er stukken beter in, heb nu iig geen 'plank' gevoel :)

Deel Deze Pagina