wij zijn opzoek naar een andere energie maatschappij en ben een beetje aan het uitzoeken wat nou het beste is. dus mijn vraag waar zitten jullie? en wat is jullie ervaring?
wij zitten sindskort bij essent, daarvoor zaten wij jarenlang bij energiedirect. Maar we hadden een nieuwe tv nodig en zagen de mediamarkt actie en zodoende dus overgestapt . Essent is de moeder van energiedirect dus maaktniet uit
Ik zit nu Bij energieflex. Goedkoop en een grote welkomspremie na een jaar. Ik ga altijd over naar de goedkoopste met de hoogste welkomst premie scheeld me enorm veel geld per jaar
Eneco. Heb zonnepanelen en daarnaast nog windenergie bij Eneco, dus betaal geen drol en krijg altijd geld terug
Greenchoice, vooralsnog tevreden. Voorheen oxxio en daar enorm geschil mee gehad. Heeft een jaar geduurd voordat ze eindelijk fout inzagen. Zij sloten het dossier steeds,dus veel mee bezig geweest, incl geschillencommissie ( toen was het opeens opgelost). Daar dus nooit meer heen
Wij stappen juist bewust niet elk jaar over, maar leggen het goedkopere tarief van een andere maatschappij bij Greenchoice neer. Gaan ze eigenlijk altijd in het totaal bedrag op zitten of echt net een fractie er boven: heb ik er wel voor over met de fijne service en dus dergelijk meedenken. Zelfs een keer het betere aanbod van Greenchoice teruggekoppeld naar de andere aanbieder, die deed weer een beter bod en toen kon er bij Greenchoice nog meer af. Ik zou dus niet snel alleen maar simpelweg overstappen ieder jaar, maar ook eens contact opnemen met de huidige maatschappij wat zij kunnen doen aan een dergelijk aanbod van de andere maatschappij: er zit daar zoals wijzelf merken echt nog onderhandelingsruimte!