korting op de bugaboo bij prenatal!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door guppie81, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    De nieuwe collectie bugaboo komt eraan, dus alle bugaboos die nu nog in voorraad zijn bij de prenatal zijn afgeprijsd! Op verschillende onderdelen krijg je 20% korting. Daarnaast wordt de bugaboo aanzienlijk duurder, ook de assecoires.
    Wij hebben alles erbij gekocht en in totaal iets van 150 euro korting.
    Leuk om te weten toch ;)
     
  2. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    word de bugaboo nog duurder? :confused: :( nou grijpen die korting zou ik zeggen....
     
  3. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoeveel heb je uiteindelijk betaald?
     
  4. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik geloof iets van 950 euro. Wel incl. voetenzak, luiertas en parasolletje.
    De korting op de wagen zelf was 158 euro.
     
  5. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    sorry, maar dat is geen heel heftige korting. Wij hebben hetzelfde betaald voor dezelfde combinatie en kregen er ook nog een autostoeltje bij...
    Voor zover ik tot nu toe heb gezien wordt er wel net gedaan alsof er heftige kortingen op de Bugaboo zitten, maar valt het in de praktijk best tegen hoe scheutig ze zijn...
    Een truc die ik veel zie is "Nu, de Bugaboo voor 680 euro!", en dan blijkt het om de Frog te gaan, zonder bekleding.

    Desalniettemin blijft het een erg mooie wagen, ik ben benieuwd hoe vernieuwend de nieuwe uitvoering is.

    Groetjes
    Maris
     
  6. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook niet gezegd dat de korting heftig was ;)
    toch is 150 euro een leuk bedrag vind ik. Wij hebben van dat geld dan weer de maxi cosi gekocht...

    De nieuwe uitvoering is gewoon een aanpassing. Knopjes komen aan de binnekant, draaiknopjes worden klepjes en je kunt straks uit meer kleuren canvas bekleding kiezen.
     
  7. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    :confused: :confused: :confused: :confused:
    Pffff...misschien off topic..maar dat zou ik nou nooit uit geven voor een wandelwagen! Wat een geld!

    kus miek
     
  8. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    ah ok, dus het zijn kleine, cosmetische aanpassingen! Gelukkig maar, ik was een ietsie pietsie bang dat ik straks, als de onze geleverd wordt over een paar weken, meteen ouderwets zou zijn.
    :)

    En ja, het is veel geld, maar de "mooiere" (smaken verschillen natuurlijk!) wagens zijn allemaal behoorlijk aan de prijs... Als je mij een jaar geleden had gezegd dat ik een kinderwagen van 900 euro zou kopen zou ik hard gelachen hebben, maar toen wist ik nog niet dat de gemiddelde wagen al gauw 600 kost...

    Groetjes
    Maris
     
  9. sporty78

    sporty78 Actief lid

    15 jan 2007
    195
    0
    0
    gelukkig krijg ik m van mn mama! lief he!
     
  10. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Het is idd een hele berg met geld. Wij hebben de wagen gekregen. Ik vind m wel zo ontzettend fijn dat ik het er zelf ook voor over had gehad, maar moet wel kunnen natuurlijk.
     
  11. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb mij in de winkels laten vertellen dat de nieuwe bugaboo ongeveer 50 euro duurder gaat kosten. Dus hij wordt niet veel duurder, ik moet zeggen dat ik 50 euro best veel geld vind hoor.
     

Deel Deze Pagina