Me oog op dat we er straks een kleine bij hebben zijn wij opzoek naar een andere auto! Ons lijstje: 5 deurs Veilig Kleinere auto mag maar geen Peugeot 107 formaat Zuinig (niet meer verbruiken dan 1 op 15) benzine Niet te duur model, we gaan voor een 2e hands maar een auto die eerst 50000 was zullen we niet vinden in ons budget. Moet een trekhaak op kunnen en een aanhangertje kunnen trekken. Brand los Renault zijn we niet zo'n fan van, evenals daewoo...
Wij hebben een peugeot 307 sw (wellicht de kleinere versie 307 wat?) Alles zit erop automatische ruitenwissers, automatisch inklapbare spiegels bij op slot doen, airco, elektrische ramen, 4 airbags (ook uit te schakelen voorin) rijd 1 op 15 gemiddeld, cruise control, boordcomputer , panoramadak (een hit voor de kids!) mogelijkheid voor 2 extra stoelen = 7 persoons auto, wij zijn gewoon echt fan, als er iemand meerijd zeggen ze direct het lijkt wel of we over de weg zweven
Ford Focus. Betrouwbaar,zuinig, rijd superfijn. Ruimte. En heel betaalbaar te vinden op de 2e hands markt!
Ik ben helemaal weg van mijn Nissan micra. Voldoet aan al je eisen. Is wat groter dan een aygo en 107 enzo. Hij rijdt lekker zuinig. 1 op 17. En hij rijdt toch lekker pittig.
Als je iets wilt trekken, let er dan wel op dat je een auto kiest met voldoende koppel. Dat is niet alles hoor, maar als je kijkt naar bijvoorbeeld een polo blue motion, dan kun je erop rekenen dat als je met een aanhanger op een heuvel stil komt te staan, hij daar zal blijven staan tot je hem persoonlijk weg komt duwen of de aanhanger loskoppelt. Maar ik heb geen specifieke modellen om je aan te raden.
Hahaha hij moet inderdaad wel nog voorruit gaan met een aanhanger , ik ga eena kijken naar de autos die tot nu toe genoemd zijn